كابوس‌هاي يك زن از مزاحمت‌هاي پيامكي پسر همسايه




كابوس‌هاي يك زن از مزاحمت‌هاي پيامكي پسر همسايه

مرد همسايه با ارسال پيامك‌هاي غيراخلاقي براي زن جوان كابوس زندگي وي شده بود.

به گزارش ایران، اوايل مردادماه سال‌جاري زن جواني با مراجعه به دادسراي خارك تهران پرده از سرنوشت سياهي برداشت و به بازپرس بيضي‌زاده گفت كه از مزاحمت‌هاي پيامكي يك ناشناس به تنگ آمده است.

اين زن گفت: دو سال پيش ازدواج كرده‌ام. مدتي است كه از شماره اعتباري يك ناشناس پيامك‌هاي غيراخلاقي برايم ارسال مي‌شود. ابتدا تصورم اين بود كه پيامك اشتباهي فرستاده شده است، توجهي نكردم اما ارســـال اين پيامك‌ها ادامه داشت و كار به جايي كشيد كه پيامك‌هاي عاطفي جاي خود را به پيام‌هاي كوتاه غيراخلاقي داد.

وي افزود: من كه از ترس لطمه خوردن زندگي زناشويي‌ام ماجرا را از همسرم پنهان مي‌كردم تلاشم اين بود تا خودم مزاحم را پيدا كنم و بخواهم دست از مزاحمت‌هايش بردارد اما موفق نشدم و مرد مزاحم گاه و بيگاه پيامك مي‌فرستاد يا تماس تلفني داشت و سكوت مي‌كرد و هر وقت از وي مي‌خواستم كه خودش را معرفي كند هميشه سكوت مي‌كرد، نمي‌دانستم زن است يا مرد! دو ماه گذشت و ماجرا را با همسرم مطرح كردم، وقتي شنيد خيلي ناراحت شد.

زن جوان گفت: پيامك‌هاي غيراخلاقي فرد مزاحم زندگي‌ام را بشدت دچار بحران كرده و وضعيت روحي و رواني‌ام را به هم ريخته و آبروي خانوادگي‌ام را به بازي گرفته است. وقتي ديدم چاره‌اي‌نيست براي جلوگيري از ايجاد مزاحمت و فروپاشي زندگي‌ام تصميم گرفتم شكايت كنم و حالا خواستار رديابي مزاحم پيامكي هستم.

با ادعاهاي زن جوان، تماس‌هاي تلفني و پيامك‌هاي كوتاه تحت كنترل قرار گرفت و عامل ايجاد مزاحمت تلفني كه در همسايگي خانه پدر اين زن زندگي مي‌كرد، دستگير شد.

مرد مزاحم كه ناصر نام دارد ابتدا خود را بي‌گناه دانست اما وقتي ديد بازپرس و پليس مداركي دارند كه وي عامل ارسال پيامك‌هاي غيراخلاقي به زن همسايه است، چاره‌اي جز اعتراف نديد. وي به بازپرس بيضي‌زاده گفت: من قصد ايجاد مزاحمت تلفني نداشتم

 

اما يك روز خيلي اتفاقي كه از پله‌هاي آپارتمان پايين آمدم، با قبض تلفن همراه‌هاي همسايگان كه روي تابلو نصب شده بود روبه‌رو شدم، وقتي قبض‌ها را برداشتم قبض دختر همسايه را ديدم و وسوسه شدم تا پيامك عاشقانه بفرستم كه بعد به سمت پيام‌هاي غيراخلاقي رفتم و حالا بشدت از كارهاي خودم پشيمان هستم و تقاضاي عفو و بخشش دارم.

بنابر اين گزارش، مزاحم پيامكي روانه زندان شده است و تحقيقات براي افشاي ديگر اقدامات مشابه وي ادامه دارد.
/ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------