سریال آب‌میوه‌های مسموم هنوز ادامه دارد/ "سارق مهربان" دستگیر شد




 اخبار حوادث  -  سریال آب‌میوه‌های مسموم هنوز ادامه دارد/ "سارق مهربان" دستگیر شد

مردی که با مهربانی به گفتگو با مسافران می‌پرداخت و سپس به شیوه آب میوه مسموم اقدام به سرقت می‌کرد، از محل متواری می‌شد،‌توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 14 و 50 دقیقه 19 دی ماه مامور گشت يگان کلانتری 208 ترمینال جنوب  طی گزارشی اعلام کردند كه فردي به هويت "ساسان" 25 ساله به وی مراجعه كرده و بيان داشت: 2 روز پيش با فردی به هويت "منصور" در خيابان عباسی آشنا شدم كه بسیار مهربان و خوش برخورد بود، در پارك در حین گفتگو يك آبميوه به من تعارف کرد و پس از خوردن آن بيهوش شدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم يك جفت كفشم ، مبلغ 18 هزار تومان وجه نقد و يك دستگاه گوشي تلفن همراه من به سرقت رفته است و در حال حاضر فرد مذكور در ترمينال جنوب پرسه مي زند.

با راهنمايی فرد شاكی سارق مربوطه شناسايی و دستگير شد كه در بازرسی بدنی اوليه يك بسته قرص خواب‌آور ديازپام از وی كشف گرديد. در ادامه متهم دستگير شده به عنوان سارق به عنف به شيوه مسموميت به كلانتری منتقل شد.

سرگرد خلیل لطفی رییس کلانتری 208 ترمینال جنوب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده ای در این رابطه تشكيل و به مرجع قضايی فرستاده شد.

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------