پسر 14 ساله قربانی دعوای خواهر و برادر شد



 

حكم قرار منع تعقیب مرد جوانی كه متهم است خواهرزاده خود را به قتل رسانده است، پس از عدم حضور اولیای دم در مراسم قسامه صادر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دهم مرداد سال 88 ماموران پلیس در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور ماموران مشخص شد پسر 14 ساله ای با ضربه چاقو به قتل رسیده است. مادر این پسر در تحقیقات با معرفی برادر خود به عنوان قاتل به ماموران گفت: برادرم با من و شوهرم اختلاف داشت. برای همین آن روز به خانه ما آمد و بعد از درگیری با چاقو پسرم را كشت.
 
بعد از اظهارات این بلافاصله متهم به قتل دستگیر شد. وی در بازجویی های نخست به قتل خواهرزاده اش اعتراف كرد و گفت: به خاطر اینكه با خواهر و شوهر خواهرم اختلاف داشتم در درگیری كه با آنها داشتم، ناگهان چاقو به پسر خواهرم خورد و او جان خودش را از دست داد.
 
این مرد در ادامه تحقیقات اعترافات خود را پس گرفت و همه را انكار كرد. وی گفت كه تحت فشار این اعترافات را كرده است.
 
با اینحال پرونده وی پس از صدور كیفرخواست به شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. این مرد در این شعبه محاكمه شد و باز هم قتل را انكار كرد. مادر مقتول نیز از دادگاه تقاضای قصاص برادرش را كرد. در نهایت هیات قضایی دادگاه كیفری این پرونده را لوث شناختند. با اعتراض اولیای دم آنها اعلام كردند كه می توانند 50 شاهد بیاورند تا اثبات كنند متهم قاتل پسرشان است.
 
بنابراین صبح امروز قرار بود مراسم قسامه با حضور شهود اولیای دم برگزار شود، اما به دلیل عدم حضور شهود و حتی خود اولیای دم و به دلیل اینكه مراسم قسامه چندین بار به خاطر عدم حضور اولیای دم برگزار نشده بود، در نهایت قضات دادگاه كیفری قرار منع تعقیب متهم را صادر كردند.
 
 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------