نجات 6 نفر در آتش سوزی امام زاده حسن(ع)



اخبار,اخبارحوادث, آتش سوزی  در امام زاده حسن
 

آتش سوزی در طبقه اول یک ساختمان مسکونی در محله امام زاده حسن(ع) باعث گرفتار شدن 6 نفر از جمله سه کودک در میان دود و حرارت شد که همگی با تلاش آتش نشانان به سلامت نجات یافتند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی وقوع این حادثه، شاهدان با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند که بی درنگ ستاد فرماندهی آتش نشانی ایستگاههای 28، 70 و نیز خودروی تنفسی را ساعت 2:28 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه به سوی محل آتش سوزی واقع در خیابان امین الملک (امام زاده حسن(ع))، خیابان فریدون احمدی روانه کرد.

غلامرضا قاسم پور، افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: زمانی كه آتش نشانان به محل رسیدند مشاهده كردند از پنجره های یك ساختمان 3 طبقه تک واحدی، دود بسیار زیادی خارج می شود، آنان بلافاصله دست بکار شده ضمن قطع برق و گاز، با بستن دستگاه تنفسی به کانون آتش در طبقه اول ساختمان که مملو از دود و آتش بود، رفتند.


او گفت: با توجه به این که در زمان بروز حادثه ساکنان در واحدهای خود در حال استراحت بودند کسی متوجه این آتش سوزی نشد و به دنبال افزایش شعله های آتش، دود از مسیر راه پله به طبقات بالایی نفوذ کرد و آنان را گرفتار کرد.

قاسم پور گفت: در پی این حادثه شش نفر از ساکنان این ساختمان شامل یک پسر دو ساله، دو دختر 8 ساله، دو زن 20 و 27 ساله و نیز یک پسر 20ساله در وضعیت نا ایمن و نامناسب در طبقات و واحدهای خود گرفتار شدند که آتش نشانان با بستن دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شده و همه ساکنان گرفتار در میان دود و آتش را به بیرون از ساختمان منتقل کردند. افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، گفت: گروهی از آتش نشانان به سرعت به کانون آتش در طبقه اول ساختمان نزدیک شده و این آتش سوزی را در مدت كوتاهی خاموش كردند.


 اخبار حوادث  - پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------