شگرد عجیب پسر ۱۵ ساله برای سرقت از مغازه‌ها



 

فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول استان گلستان از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه‌ای که از طریق ورود از بالای کرکره درب مغازه‌ها و فضای تهویه نسبت به سرقت اقدام می‌کرد خبر داد.

 سرهنگ علی اکبر اژدری فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول استان گلستان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای تشدید فعالیت‌ها و اقدامات پلیس، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح مبارزه با سارقان حرفه‌ای و همچنین در پی وقوع سرقتهای مغازه در سطح شهرستان تحقیقات وی‍ژه توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان برای دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.

وی افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت پلیسی و استفاده از منابع و مخبرین در ‌‌نهایت "رضا" ۱۵ساله را در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول تصریح کرد: پس از دستگیری متهم و انجام تحقیقات تکمیلی، متهم به ۴ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ اژدری در خصوص نحوه انجام سرقت توسط این سارق گفت: سارق پس از شناسایی مکان‌های مورد نظر، از تاریکی شب و خلوتی کوچه‌ها استفاده کرده و از فضای تهویه و بالای کرکره مغازه‌ها به داخل مغازه رفته و اقدام به سرقت می‌کرده است.

سرهنگ اژدری خاطر نشان کرد: در این راستا از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه انجام گرفت و متهم نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------