نقشه دوستان خلافکار برای آزار و اذیت دختر جوان/ دو عامل اصلی به دار مجازات آویخته می‌شوند



دو پسر شیاد كه با نقشه قبلی یك دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، به زودی اعدام می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اوایل تیرماه سال 90 دختر جوانی با مراجعه به پلیس از 4 پسر متجاوز شكایت كرد. وی در شكایت خود به ماموران گفت: چند وقتی بود كه با پسری به نام فرید آشنا شده بودم. من با او بیرون می‌رفتم تا اینکه یک روز فرید از من خواست به خانه‌اش در اسلامشهر بروم تا حرف‌هایمان را با هم بزنیم. اول مخالفت کردم و گفتم به خانه‌اش نمی‌روم. ولی وقتی فهمیدم که دوست فرید به نام سهیل با نامزدش هم در آنجا هستند قبول کردم و به آنجا رفتم. 
 
وی ادامه داد: وقتی به آنجا رسیدم فرید به من گفت می‌رود بیرون تا غذا بخرد. من با دوست فرید و نامزدش در خانه ماندیم تا او بیاید. اما وقتی فرید برگشت چهار نفر از دوستانش را هم با خودش آورد. خیلی ترسیده بودم و اصلا نمی‌دانستم که دوست‌های فرید چرا به آنجا آمده‌اند. 
 
دختر جوان گفت: این چهار پسر در خانه مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. حتی قصد داشتند که نامزد سهیل را هم مورد آزار و اذیت قرار دهند اما سهیل به آنها اجازه نداد. این چهار پسر هم به خاطر مانع شدن سهیل، او را با قمه مجروح و فرار کردند. حتی من قصد داشتم از پنجره خودم را به پایین پرت کنم اما چون خانه در طبقه سوم بود ترسیدم و نتوانستم این‌کار را انجام دهم.
 
با اعلام این شکایت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش کارآگاهان در این خصوص آغاز شد. در نهایت ماموران در یک عملیات ویژه پلیسی موفق به شناسایی سه متهم این پرونده شدند.
 
با دستگیری متهمان آنها خیلی زود به جرم خود اعتراف كردند. با شناسایی این متهمان آنها در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند و تحت بازجویی‌های قضایی و پلیسی قرار گرفتند. متهمان در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند و پرونده هر سه نفرشان برای رسیدگی به دادگاه کیفری ارجاع شد. 
 
متهمان در جلسه محاكمه خود جرمشان را به گردن فرید انداختند و گفتند كه او ما را مجبور كرد تا این دختر را مورد آزار و اذیت قرار دهیم. 
 
با اظهارات متهمان در جلسه دادگاه قاضی شعبه هر چهار متهم را تبرئه کرد. با اعتراض شاکی به رای پرونده، این حکم در دیوان عالی کشور نقض و به شعبه هم‌عرض فرستاده شد.
 
همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد كه یكی از متهمان این پرونده قبلا به جرم سرقت مسلحانه 15 سال در زندان بوده است.بنابراین شعبه 78 دادگاه کیفری نیز دستور بازداشت دوباره متهم را صادر کرد.
 
پس از بازداشت این متهم دومین جلسه محاکمه آنها در همین شعبه برگزار شد. در این جلسه متهمان بار دیگر جرم را به گردن فرید انداختند و حرف‌های گذشته را تکرار کردند.
 
پس از پایان جلسه قاضی درنهایت دو متهم اصلی این پرونده را به اعدام محکوم کرد. این حكم در دیوان عالی كشور نیز تایید شد و قرار است این دو پسر به زودی اعدام شوند.  


  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------