میوه فروش محله مواد فروش از آب درآمد/ شوهر خلافکار بدون همسرش از محل گریخت



مواد فروش محله مشیریه که در پوشش میوه فروشی اقدام به توزیع تریاک می‌کرد، پس از مشاهده ماموران از محل گریخت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 19 چهاردهم بهمن ماه عوامل مبارزه با مواد مخدر یگان کلانتری ۱۶۹مشیریه حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در آدرس شهرک کاروان، خیابان طالقانی به "فرج" متهمی که دارای سوابق متعدد فروش مواد مخدر بوده برخورد کرده که متهم به محض مشاهده مامورین بلافاصله از مغازه میوه فروشی‌اش متواری گردید.

اما همسر وی به هویت "فرزانه" و شاگرد وی بنام "داریوش" در محل حاضر بودند که ماموران به حرکات آنها مشکوک شده و پس از بازرسی از انبار میوه فروشی و جاهای مختلف از جمله سبد میوه، سبد خرما و کیسه‌های بادام که به صورت متفرقه جاساز نموده بود، مقدار یک کیلو و چهل گرم تریاک با لفافه ، مقدار یکصد و سی و پنج گرم مواد از نوع شیره تریاک و مقدار چهل و پنج گرم مواد مخدر از نوع سوخته تریاک کشف شد.

در ادامه متهمین بنام‌های "فرحناز" و "داریوش" به کلانتری منتقل شدند و پرونده مقدماتی در این رابطه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه ششم پلیس مواد مبارزه با مواد مخدر ارجاع شد.

سرگرد پیمان لطیفی رییس کلانتری ۱۶۹مشیریه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: تلاش ماموران در جهت دستگیری "فرج" مواد فروش سایقه دار منطقه مشیریه تهران کماکان ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------