حکم آزادی پزشک عاشق پیشه صادر شد/ خفه کردن زن جوان به دلیل اعتیاد



 

مرد جوانی كه به جرم قتل زن تنها قرار بود اعدام شود، با رضایت اولیای دم توانست از زندان آزاد شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 31 شهریور سال 87 جسد بی جان یك زن 35 ساله به نام ثریا در حالیكه در یك خودرو بود در خیابان گیشا كشف شد. 
 
ماموران پس از اطلاع از این حادثه تحقیقات خود را در این خصوص آغاز كردند. در ادامه تجسس ها مشخص شد كه این زن با یك پزشك در ارتباط بوده است. بنابراین این پزشك خیلی زود شناسایی و تحت بازجویی قرار گرفت. 
 
وی در بازجویی ها در حالیكه قصد داشت قتل را انكار كند، در نهایت به كشتن این زن اعتراف كرد و به ماموران گفت: من به این زن علاقه داشتم. ولی او اعتیاد داشت و رفتارهای مناسبی از خودش نشان نمی داد. روز حادثه وقتی به خانه او رفته بودم سر همین موضوع با او درگیر شدم. من به او گفتم كه باید اعتیادش را ترك كند و به خاطر دخترش سعی كند زندگی سالمی داشته باشد. ولی او گفت كه نه تنها كارش را ترك نمی كند بلكه می خواهد دخترش راه او را ادامه دهد. وقتی این حرف را از زبان او شنیدم خیلی عصبانی شدم و خفه اش كردم. بعد از آن هم جسدش را داخل ماشین و در خیابان رها كردم.
 
با اعتراف این مرد پرونده وی پس از صدور كیفرخواست به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهرانارجاع شد. این مرد در این شعبه محاكمه در پایان به قصاص محكوم شد. در حالیكه این حكم به مرحله اجرا رسیده بود، متهم توانست از خانواده اولیای دم رضایت بگیرد. 
 
بنابراین وی صبح امروز بار دیگر از جنبه عمومی جرم محاكمه شد و در پایان نیز با توجه به حكم قاضی و با توجه به سال هایی كه در زندان بود، آزاد شد.


  اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------