کلاهبرداری با استفاده از بیمار خیالی/ مرد شیاد در 6 استان کلاهبرداری می‌کرد



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ النقی‌پور رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی با مراجعه به همراهان بیماران در بیمارستان‌های مختلف و اعلام اینکه فردی از بستگان وی بستری بوده و جهت ترخیص یا جهت تهیه دارو نیاز به مبلغی پول دارد اقدام به کلاهبرداری از افراد می‌نماید رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ النقی‌پور افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی مشخص گردید فرد مورد نظر با جلب اعتماد مردم اقدام به دریافت وجه از همراهان بیماران بستری در بیمارستان می‌نمود و اعلام می‌داشت بلافاصله پس از وصول پول از شهرستان وجه دریافتی را پرداخت خواهد کرد که بدون پرداخت وجه از محل متواری می‌گشت.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران فرد مورد نظر دستگیر و در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون ریالی در شهرستانهای ارومیه، سنندج، تبریز، بناب، سقز و بوکان با شگرد مذکور معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------