خانواده مشهدی یک هفته پس از مرگ پیدا شدند



مردی که قصد داشت به دیدار برادرش برود متوجه مرگ دلخراش خانواده برادرش بر اثر گاز گرفتگی شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، دیروز صبح مردی که قصد داشت پس از مدت‌ها به دیدار برادرش برود، پس از رسیدن به جلوی درب خانه برادش هر چقدر زنگ را به صدا درآورد جوابی نشنید،  او که بسیار نگران بود و اطمینان داشت برادر و خانواده‌اش در خانه‌ هستند از دیوار بالا رفت که جسد یکی از خواهرزاده‌هایش را که 15 سال سن داشت در پذیرایی مشاهده کرد و سریعا نیرو‌های آتش نشانی و عوامل آتش نشانی را در جریان قرار داد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با اعلام وقوع حادثه به ماموران انتظامی و همچنین سامانه امداد و نجات ۱۲۵، بلافاصله ماموران ایستگاه های ۲۹ و ۳۸ در ساعت ۱۸و ۳۰ دقیقه روز گذشته به محل حادثه اعزام شدند.

حسن جعفری بیان کرد: با رسیدن ماموران این سازمان در فاصله زمانی ۵ دقیقه به محل حادثه واقع در بولوار ۲۲ بهمن مشهد اقدامات لازم برای نجات جان افراد آسیب دیده آغاز شد که متاسفانه مشخص شد بیش از یک هفته از مرگ افراد این خانواده ۴ نفره می گذرد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه تعداد ۴ نفر از هموطنان ما از جمله یک زن و یک مرد به همراه دو دختر این خانواده جان خود را از دست داده بودند.

جعفری اذعان کرد: به دلیل گذشت حداقل یک هفته از زمان فوت این خانواده به منظور بررسی و تحقیقات بیشتر اجساد تمامی اعضای این خانواده با حضور قاضی کشیک به پزشکی قانونی تحویل شد.

بنا بر گزارش خبرنگار ما،‌ پیکر بی جان پدر خانواده در حمام ، مادر خانواده در آشپزخانه، یک از دختران در اتاق خواب و یک دیگر در پذیرایی پیدا  شد و به دلیل باز بودن شیر آب آشپزخانه و فاسد شدن جسد‌ها صحنه دلخراشی رقم خورده بود.

همچنین مشاهدات خبرنگار ما نشان از سهل انگاری این خانواده در لوله کشی گاز این ساختمان و عایق بندی دریچه‌های ابگرمکن و بخاری می‌داد که منجر به این حادثه شده بود.

 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------