کلاهبرداری مرد کت شلواری در دادسرای ناحیه 10 تهران/ شهروندان مرد خلافکار را شناسایی کنند + عکس



تصویر تبهکاری که در دادسرا ناحیه 10 تهران از مردی کلاهبرداری کرده بود، از سوی پلیس آگاهی تهران منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در مورخه 29/11/1393 فردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 10 تهران ، قصد تأمین قرار وثیقه بیست میلیون تومانی جهت آزادی برادرش را داشت که توسط فردی که خود را از پرسنل دادسرا معرفی نموده ، مورد کلاهبرداری قرار می گیرد .

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کلاهبرداری" و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار,اخبار حواد ث, کلاهبرداری


اظهارات شاکی پرونده :
شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "برای آزادی برادرم ، مبلغ بیست میلیون تومان قرار وثیقه صادر شده بود ؛ من نیز دنبال تهیه سند برای آزاد کردن برادرم بودم که شخص ناشناسی با کت و شلوار مرتب و با ظاهر کارمند دادگستری به من مراجعه کرد و اظهار داشت : "نیاز نیست که شما این مبلغ را به حساب دادگستری واریز کنید یا سند بگذاری ؛ من می توانم با ششصد هزار تومان ، نامه آزادی برادرت را بگیرم". این شخص ، با این ترفند را نقدا از من دریافت کرد و مرا در راه پله ی دادسرا نگهداشت و رفت تا نامه آزادی برادرم را بیاورد که دیگر نیامد " .

اخبار,اخبار حواد ث, کلاهبرداری


شناسایی تصویر متهم :
با توجه به اظهارات مالباخته و ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، تصاویر دوربین های مداربسته دادسرا مورد بازبینی قرار گرفته و تصویر فردی که با کت و شلوار به مالباخته مراجعه و تحت پوشش مأمور دادگستری اقدام به کلاهبرداری از وی کرده بود ، مورد شناسایی قرار رگفت .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : " با توجه به رسیدگی به این پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی  تهران بزرگ و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم پرونده ، از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد متهم را از طریق شماره تماس های 21868008 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد " . 


 اخبار حواث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------