"گاوکش" پایتخت در پمپ بنزین دستگیر شد



اخبار,اخبارحوادث, ارازل  واوباش

مهرشاد معروف به "گاوکش" به دلیل درگیری‌های خونینی که در مناطق جنوب شرق تهران انجام داده بود، توسط پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در اجرای دستور بازپرس دادسرای ناحیه 33 تهران مبنی بر جلب و دستگیری یکی از اراذل اوباش بنام جنوب شرق تهران به هویت "مهرشاد" معروف به "گاوکش" به اتهام درگیری‌های خونین، کارآگاهان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ به صورت ویژه این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

با اقدامات اطلاعاتی "مهرشاد گاوکش" در آدرس تهران، خیابان نیروهوایی شناسایی و در بررسی های پلیسی مشخص نامبرده در آن مناطق اقدام به ساخت و ساز مسکن می کند.

سریعا اکیپی از عوامل عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در ساعت 10، 19 اسفند ماه به موقعیت اعزام و محل را محاصره کردند.

حدود یک ساعت از کمین ماموران برای دستگیری این اوباش خطرناک می‌گذشت تا اینکه "مهرشاد گاوکش" به همراه برادرش جهت سوختگیری وارد پمپ بنزین افسریه شدند.

سریعا عوامل پلیس امنیت دست به کار شده و طی اقدامی ضربتی متهم را دستگیر و به پایگاه پلیس انتقال دادند.

سرهنگ علیرضا لطفی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم که دارای خالکوبی‌های بسیاری روی بدنش بود تا مردم را از این طریق بترساند،‌ پس از اعتراف به درگیری و مجروح کردن تعدادی از مردم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------