سرقت‌های میلیونی دزد حرفه‌ای در نمازخانه ترمینال جنوب



سرقت اموال مسافرانسارق کشرویی که از مسافران پایانه جنوب تهران حین ورود به نمازخانه سرقت می کرد،در آخرین سرقتش از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرگرد "خلیل لطفی" گفت:در پی وقوع چندین فقره کشروی و سرقت اموال مسافران در پایانه جنوب تهران که موجی از نارضایتی را در بین مسافران به وجود آورده بود،تیمی ویژه متشکل از ماموران تخصصی کلانتری 208 تشکیل و گشت های محسوس و نامحسوس در سطح پایانه جنوب تهران فعال شد.

وی افزود:عملیات تعقیب و مراقبت ادامه یافت تا اینکه ساعت 5 و50 بامداد 24 اسفندماه ماموران این یگان هنگام گشت زنی در محدوده نماز خانه مشاهده کردند مردی حدوداً 45 ساله درحالیکه كت خود را روی دستانش گذاشته با عجله در بین نماز گزاران در حال ورود به نماز خانه می باشد.

سرگرد لطفی با بیان اینکه ماموران به این فرد مظنون شده و او را زیر نظر گرفتند افزود:کارآگاهان کلانتری مشاهده کردند وی درحال ورود به نمازخانه از شلوغی محل استفاده کرده و دستش را در جیب یكی از نماز گزاران فرو برده و یك نایلون مشكی از جیب این مسافر بصورت ماهرانه درآورد.

لطفی اضافه کرد:متهم به این سرقت بسنده نکرده بلکه در همان حال دوباره دست در جیب یكی دیگر از مسافران برده و اقدام به سرقت از مسافر دیگری کرد که در این هنگام ماموران وارد عمل شده و درصدد دستگیر متهم برمی آیند که وی به محض مشاهده ماموران كت خود را برروی زمین انداخته و متواری شد.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت اظهارداشت:با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و پس از طی مسافتی کوتاه وی دستگیر شد و در بازرسی از او مبلغ دو میلیون و 100 هزار تومان از داخل جیب وی بدست آمد.

سرگرد لطفی افزود:متهم که خود را "شاهرخ" معرفی کرد به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت که در خلال بازجویی های پلیسی فردی به نام "امین" به مأموران مراجعه کرد و اظهار داشت:"من مسافرم جهت اقامه نماز به نماز خانه پایانه جنوب مراجعه كردم كه در حین ورود با توجه به ازدحام جمعیت و شلوغی درب ورودی نمازخانه ناگهان مبلغ دو میلیون و صد هزار تومان كه داخل یك نایلون مشكی رنگ در جیبم گذاشته بودم از من به سرقت رفت.

رئیس کلانتری 208پایانه جنوب در پایان با اشاره به اینکه مالباخته با ارائه نشانی،وجوه نقد به سرقت رفته خود را شناسایی و متهم را به عنوان سارق اموال خود معرفی کرد،بیان داشت:متهم پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی جهت سیر مراحل قانون،کشف سایر جرایمش و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 اخبارحوادث  -   باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------