ماجرای کشف جسد سوخته در یک شب بارانی/ کف پوش راز جنایت را بر ملا کرد



یک کارآگاه جنایی یکی از ماموریت‌های ضمن خدمتش را به عنوان یک خاطره بازگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ 30 مهرماه سال 85 در یک شب بارانی شدید از طریق مرکز فوریت‌های پلیس تماس حاصل شد که در نزدیکی روستای چم کبود آبدانان جسدی دفن شده کشف شده است.

بلافاصله مامران جهت صحت و سقم موضوع به محل عزیمت کردند که در آنجا در کنار یک رودخانه یک کف پا نیمه سوخته بیرون از محل دفن بود که مشخص نبود متعلق به انسان می‌باشد یا خیر؟

بلافاصله با دادستان هماهنگی شد که در صحنه حاضر شود که از طرف دادستان به دلیل بارندگی شدید دستورات لازم را در رابطه با خروج جسد از محل دفن و انتقال آن صادر شد.

جسد خارج شد و مشاهده شد که غیر از کف یکی از پا‌ها که نیم سوخته بود، تمام اعضای بدن غیر از استخوان‌ها سوخته بود و شناسایی وی غیرممکن بود و تمام صحنه بررسی شد که فقط یک تکه کف پوش پلاستیکی به اندازه یک کف دست چسبیده به جسد کشف گردید، که بلافاصله به عنوان مدرک جرم در صورت‌جلسه قید شد و پس از انجام عکس‌برداری و فیلم‌برداری ضبط شد و جسد به پزشکی قانونی استان ایلام در شهر ایلام انتقال، و تحقیقات جهت شناسایی هویت جسد آغاز شد.

پس از دو روز در داخل شهر آبدانان یک دستگاه پژو ۴۰۵ به صورت بلاصاحب کشف شد و بلافاصله مشخصات مالک آن استعلام گردید و مشخص شد خودرو متعلق به جوانی 27 ساله به هویت "س. ر" در شهرستان دهلران همجوار شهرستان آبدانان است که هفته گذشته بدون اطلاع از منزلش خارج شده است.

به دنبال این اطلاع خانواده نامبرده احضار شدند اما قادر به شناسایی جسد نبودند و در این راستا، دندان‌های جسد بررسی با کمک خانواده فقدانی، دندان‌پزشکی که اقدام به ترمیم دندان‌های فقدانی کرده بود احضار شد و تأیید نمود که خودش این دندان‌ها را ترمیم کرده است و جسد متعلق به "س. ر" می‌باشد.

در این راستا با استفاده از تجهیزات فنی موفق به شناسایی قاتل شدیم. زمانی که جهت دستگیری وی به داخل منزلش رفتیم دیدیم که دور کولر آبی با کف پوش پلاستیکی پوشانده شده است. آن کف پوش پلاستیکی به عنوان مدرک جرم به پلیس آگاهی منتقل شد و با کف پوش چسبیده به جسد مطابقت داده شد و مشخص گردید از یک نوع هستند و قاتل چاره‌ای جز اعتراف نداشت.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------