تهیه و توزیع مواد با همکاری مادر



سرهنگ بخشنده، صبح امروز ضمن اشاره به دستگیری سه توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر در محدوده ملادر، و کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک گفت: در این عملیات که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد صورت گرفت، هر سه متهم بازداشت و محموله مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد بخشنده، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، ضمن اشاره به دستگیری سه توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر در محدوده ملارد، و کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک گفت: در این عملیات که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد صورت گرفت، هر سه متهم بازداشت و محموله مواد مخدر کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران معاونت عملیات ویژه این یگان، مشخص شد که فردی به نام "ا" با همدستی مادرش به نام "م" در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده تهران و ملارد فعالیت گسترده ای دارند.

وی افزود: لذا مامورین شناسایی و دستگیری نامبردگان را در دستور کار خود قرارداده و با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند این متهمان قرار است به تازگی مقادیر متنابهی مواد مخدر را از فردی به نام "ج" خریداری و به مخفیگاه های خود در شهرستان "ملارد" انتقال دهند.

سرهنگ بخشنده عنوان داشت: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد، محل اختفای متهمان را تحت نظر قرار دادند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه مشاهده شد متهمان برای خرید مواد مخدر به منزل نفر سوم رفته و پس از دقایقی به همراه دو کیسه از منزل وی خارج شدند که بلافاصله ماموران در عملیاتی ضربتی، هر سه نفر را بازداشت کرده و در بازرسی از مخفیگاه آنها موفق شدند 101 کیلو و 465 گرم تریاک و یک کیلو و 900 حشیش را کشف و ضبط کنند.

وی اظهار داشت:" در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز مقادیری مواد مخدر و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد و متعاقبا هر سه متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------