زورگیری خودرو‌های مدل بالا در جمعه بازار/ ضرب و شتم رانندگان با چاقو و اسپری



 

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری دو سارق جوان که خودروهای مدل بالا را از مالکان آنها در جمعه بازار خودرو مشهد زورگیری می کردند، خبر داد.

 به گزارش حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین بیدمشکی گفت: دو سارق جوان که خودروهای مدل بالا را از مالکان آنها در جمعه بازار خودرو مشهد زورگیری می کردند، دستگیر شدند.

وی افزود: این دو جوان پس از جلب اعتماد مالکان خودروهای مدل بالا در جمعه بازار مشهد،در نقاط خلوت شهر از آنها زورگیری می کردند.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری این افراد در پی گزارشی مبنی بر سرقت به عنف یک دستگاه خودرو سورای پژو پارس در جمعه بازار شهر مشهد، صورت گرفت.

به گفته رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی، با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که در بازار خودرو دو مرد پس از جلب اعتماد مالک خودرو مدل بالا، برای تست خودرو از محل خارج شده اند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: آنان حین تست خودرو از لحاظ موتوری در یکی از خیابان های خلوت با استفاده از چاقو، اسپری و ضرب و شتم، خودرو را از وی زورگیری کردند.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته و چهره نگاری زورگیران پس از چند روز خودرو زورگیری شده را شناسایی و متهمان را دستگیر کردند.

به گفته وی، آنان تاکنون به سه فقره زورگیری خودرو 'سوناتا،زانتیا و پژو پارس' در جمعه بازار مشهد اعتراف کرده اند.


 اخبار حوادث  -   باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------