"علی بابا" زن مورد علاقه‌اش را با روسری خفه کرد + عکس



مردی جنایتکار زمانی که مجدد با پاسخ منفی زن مورد علاقه‌اش روبرو شد، او را با روسری خفه کرد . .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در مورخه یکم اردبیهشت ماه پسر جواین با مراجعه به کلانتری 169 مشیریه به مأموران اعلام کرد که مادرش بنام مریم ( 43 ساله ) به قصد خرید از منزل خارج و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است .

پرونده فقدانی در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" و به دستور شعبه 101 دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

تحقیقات پلیسی :
کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی اطلاع پیدا کردند که همسر فقدانی در حدود 10 سال پیش و به علت عارضه قلبی فوت کرده و در حال حاضر وی سرپرستی فرزندانش را بر عهده دارد . فرزندان فقدانی در اظهارات خود عنوان کردند که مادرشان دچار هیچگونه عارضه و یا بیماری روانی ( فراموشی ) نبوده و در مورخه یکم اردبیهشت ماه طبق روال همیشگی ، برای خرید وسایل مورد نیاز از خانه خارج شده است .

 

اخبار,اخبارحوادث, قاتل


در شرایطی که فرزندان فقدانی از هرگونه اختلاف مادرشان با فرد یا افراد دیگر اظهار بی اطلاعی کرده بودند، کارآگاهان به تحقیق از سایر اعضای خانواده فقدانی پرداخته و اطلاع پیدا کردند که از چند ماه پیش یکی از بستگان فقدانی بنام "علی بابا" از او درخواست ازدواج کرده است .

برادر فقدانی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "حدود چند ماه پیش خواهرم عنوان کرد که یکی از بستگان بنام "علی بابا" به او پیشنهاد ازدواج داده !! اما خواهرم به دلیل آنکه این شخص دارای همسر و فرزند است و از سوی دیگر وی تنها به فکر بزرگ کردن فرزندانش می باشد ، با درخواست ازدواج او مخالفت کرده ؛ قصد داشتم تا به سراغ علی بابا بروم اما خواهرم عنوان کرد که علاقه ای ندارد کس دیگری حتی فرزندانش از این موضوع مطلع شوند و به اصرار وی سکوت کردم ؛ از آنزمان چندین بار از خواهرم پیگیر موضوع شدم و او هر بار عنوان می کرد که دیگر خبری از علی بابا ندارد " .

 

اخبار,اخبارحوادث, قاتل

 
تحقیقات از علی بابا :
با توجه به اظهارات برادر فقدانی ، کارآگاهان ضمن شناسایی محل سکونت علی بابا . الف ( 56 ساله )  اقدام به  دستگیری وی در مورخه سوم اردبیهشت ماه کردند اما او در اظهارات اولیه اش ، با وجود تأیید اظهارات برادر فقدانی در خصوص پیشنهاد ازدواج خود به فقدانی مدعی شد که هیچ اطلاعی از وی ندارد .

در ادامه رسیدگی به پرونده و در شرایطی که "علی بابا" همچنان اصرار بر بیگناهی داشت ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطمینان پیدا کردند که با وجود ادعای این شخص مبنی بر بی اطلاعی از فقدانی ، وی همچنان اصرار داشته تا با فقدانی ازدواج نماید و حتی در مورخه یکم اردبیهشت ماه با خودروش شخصی خود به محله فقدانی رفته است .

اعتراف به جنایت :
"علی بابا" که در برابر دلایل بدست آمده چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، نهایتا در مورخه دهم اردبیهشت ماه لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل فقدانی اعتراف کرد .

متهم در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : در مورخه یکم اردبیشهت ماه به محله فقدانی رفتم ؛ تصمیم داشتم تا بار دیگر درخواست پیشنهاد خود را مطرح کنم و به همین علت آنقدر منتظر ماندم تا مریم از خانه خارج شد ؛ زمانیکه مریم از خانه خارج شد با خواهش از او خواستم تا سوار ماشین من شود و او نیز به ناچار و برای آنکه کسی متوجه موضوع نشود ،سوار شد ؛ پس از حرکت ، درباره علاقه ام به وی صحبت کرده و مجددا درخواست پیشنهاد خود را مطرح نمودم و او بار دیگر و اینبار با زبانی تُند به من پاسخ منفی داد و عنوان کرد که حاضر به ازدواج با هیچ شخص دیگری نیست و تنها قصد بزرگ کردن فرزندانش را دارد ؛ در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم ، کنترل خودم را از دست داده و با مریم درگیر شدم و روسری را به دور گردن وی فشار دادم ".

متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "زمانیکه به خود آمدم متوجه شدم که مریم فوت کرده ؛ بسیار ترسیده بودم ؛ برای همین جسد مریم را به ویلای خود در منطقه فشم برده و در گوشه ی حیاط ، در زیر خاک پنهان کردم ".

ادامه تحقیقات در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با توجه به اعترافات علی بابا ، کارآگاهان به ویلای متهم در منطقه فشم مراجعه و با راهنمایی متهم موفق به کشف جسد مریم شدند ؛ با کشف جسد مقتوله و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------