دستبرد روزانه به حساب پدر برای خرید شارژ



با تلاش ماموران پلیس فتا سیستان و بلوچستان پسر نوجوانی که به صورت غیرمجاز اقدام به خرید شارژ از دستگاه کارت خوان مغازه پدر خود می کرد، در زاهدان دستگیر شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ دوم کاراگاه "سید محمد حسینی پور" در رابطه با این خبر گفت: فردی که از طریق گزارش خرید، مطلع شده بود مبالغی به صورت روزانه از حسابش برداشت شده است به این پلیس مراجعه و خواستار شناسایی سارق حساب بانکی خود شد.

حسینی پور افزود:با شکایت متهم پرونده تشکیل و ماموران تیم اقتصادی در پی شناسایی متهم برآمدند که در این راستا مشخص شد، مبالغ کسر شده همگی صرف خرید شارژ از طریق دستگاه خودپرداز مغازه شاکی شده است که تمامی خطوطی که شارژها بر روی آن ها فعال شده بود، شناسایی و در اختیار شاکی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:شاکی شماره همراه پسر و دختر خود را از بین این خطوط شناسایی که در این راستا فرزند نوجوان وی به پلیس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:در تحقیقات پلیس مشخص شد، پسر نوجوان،با استفاده از دستگاه خودپرداز مغازه اقدام به خرید غیرمجاز شارژ اینترنتی برای خود و خواهرش می کرد.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: برخلاف گذشته امروزه پیشرفت روزافزون خدمات الکترونیکی منجر به تنوع جرائم در این حوزه گردیده است که خوشبختانه امکان پیگیری و دستیابی به سرنخ های مورد نیاز در این حوزه نیز میسر و افراد سودجو دیر یا زود به دام قانون خواهند افتاد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  حبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------