دستبرد پسر ناخلف به منزل دوست پدرش



 

پلیس شهرستان سرخس خراسان رضوی دو سارق حرفه‌ای منزل را کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر کردند

سرهنگ محسن باقرزاده فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر سرقت از یک منزل سکونی در یکی از مناطق شهر سرخس تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ باقرزاده افزود: ماموران پس از بررسی صحنه سرقت، با توجه به سرنخ‌های بجامانده در محل و اظهارات مالباخته به پسر جوان دوست مالباخته مظنون شدند.

وی ادامه داد: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و اطمینان از دست داشتن سارق در سرقت منزل، وی را با هماهنگی مقام قضای دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس اظهار داشت: متهم ۲۶ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات بجا مانده به سرقت از منزل با همدستی دوست ۲۸ ساله‌اش اعتراف کرد.

وی افزود: در ادامه تحقیقات سارق اظهار داشت در شب حادثه مالباخته که دوست پدرم است به منزل ما آمد و من هم با اطلاع از نبود کسی در منزلش با دوستم به منزل وی دستبرد زدیم و اموال مسورقه را به یکی از مناطق شهر مشهد منتقل کردیم.

سرهنگ باقرزاده تصریح کرد:با شناسایی محل اختفای همدست متهم در شهر مشهد ماموران پلیس آگاهی با دریافت نیابت قضایی همدست سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش لوازم سرقتی شامل یک عدد اتو، یک دستگاه گیرنده دیجیتال، یک دستگاه سی دی
پلییر، یک جفت گوشواره طلا، ‌ یک عدد ساعت، یک عدد دوربین عکاسی و... به ارزش تقریبی یکصد میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اشاره به ادامه تحقیقات در این رابطه خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------