ثروت‌اندوزی یک زن انگلیسی با پخش اینترنتی مواد مخدر



یک زن که با راه‌اندازی یک وب‌سایت اقدام به پخش و فروش اینترنتی مواد مخدر در انگلستان می‌کرد، توسط پلیس شهر چستر دستگیر شد.

به گزارش پلیس، این زن به نام «پائولا وایت» که مدیر سابق باشگاه فوتبال مدرسه‌ای در چستر بود، با همدستی «نتاهیمانسون» (64 ساله) طی سه سال با فروش مواد مخدر از طریق اینترنت به ثروت هنگفتی دست یافته و زندگی پرتجملی برای خود فراهم کرده بود.

 

اطلاعات پلیس حاکی است پائولا پس از فروش مواد مخدر برای خود خانه‌ای گرانقیمت به ارزش 800 هزار پوند و یک ویلای لوکس در جنوب اسپانیا خریده بود و اتومبیل‌های گرانقیمتی در اختیار داشت. پلیس می‌گوید این زن قاچاقچی سود حاصل از فروش مواد مخدر در وب‌سایت خود را صرف سرمایه‌گذاری‌هایی در تولیدات مختلف از جمله محصولات زیبایی و طراحی کیف‌های زنانه کرده بود. به گزارش پلیس، این زن با مشارکت همسر سابقش طی دو سال گذشته بیش از 280 کیلوگرم مواد مخدر را در وب‌سایت خود به فروش رسانده است.
پلیس می‌گوید این زن قاچاقچی زیرک پس از دستگیری به چهار سال زندان و 300 ساعت کار اجباری محکوم شده است.


نتا همدست وی در گذشته با این زن ازدواج کرده بود که پس از دو سال از یکدیگر جدا شده بودند، با این وجود شوهر سابق این زن به عنوان دوست و همدست وفادار وی با او در پخش مواد مخدر همکاری می‌کرد.

 

 اخبار  حوادث  - ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------