توهین‌ مجازی به خاطر اختلاف با پسر خانواده



فردی که به سبب اختلافات شخصی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به توهین و مزاحمت و انتشار تصاویر شخصی شهروند مینودشتی می‌كرد، شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حبیب الله رجبلی گفت: با مراجعه فردی به پلیس فتا و اظهارات وی مبنی بر اینكه فرد یا افرادی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به توهین و مزاحمت و انتشار تصاویر شخصی وی كرده‌اند، موضوع در دستور كار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی و اطلاعاتی، متهم که از آشنایان پسر شاکیه بود شناسایی و به این پلیس فراخوانده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تكمیلی بعمل آمده، متهم علت و انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را وجود اختلافات با پسر شاكیه عنوان داشت.

سرهنگ رجبلی خاطرنشان كرد: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتا گلستان توصیه کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی محیطی است که افراد قادر به پنهان کردن هویت واقعی خود هستند و متخلفان می‌توانند با سوء استفاده از اعتماد کاربران باعث ایجاد مشکلات روحی و روانی و مزاحمت برای آنها شوند، در محیط شبکه‌های اجتماعی با کاربران ناشناس ارتباط برقرار نکنید.

وی در پایان ابراز كرد: پلیس¬فتا بعنوان مرجع رسیدگی به تخلفات اینترنتی در کنار همه کاربران اینترنتی است، لذا می‌توانید در صورت نیاز به آدرس سایت cyberpolice.ir مراجعه کنید.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------