مرد70ساله به قتل همسر سوم خود اعتراف کرد



بيست و هشتم تير سال 1391 ماموران انتظامي در تماس با قاضي ويژه قتل عمد از وقوع جنايتي در يک منزل مسکوني خبر داد. در پي دريافت اين خبر بلافاصله مقام قضايي به محل اعلام شده واقع در خيابان دانش غربي مشهد عزيمت کرد.

تحقيقات نشان مي داد: زن 45 ساله اي به نام مريم با وارد آمدن ضربات چاقو در منزل مسکوني اش به قتل رسيده است.

با انتقال جسد اين زن به پزشکي قانوني، تحقيقات کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي با صدور دستوراتي از سوي قاضي ويژه قتل عمد آغاز و مشخص شد که با آن که مدت زيادي از ازدواج مقتوله نمي گذرد اما او اختلافاتي با همسرش داشته است اين در حالي بود که همسر وي نيز متواري و به مکان نامعلومي گريخته بود.

با پيدا شدن اين سرنخ، تلاش کارآگاهان براي يافتن مرد 70 ساله ادامه يافت اما همه اقدامات بي نتيجه ماند تا اين که چند روز قبل کارآگاهان با همکاري خانواده مقتوله به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد متهم به قتل در شهر شيراز مخفي شده است بنابراين، با صدور نيابت قضايي و همکاري خانواده مقتوله که موفق شده بودند متهم را هنگام تردد در شيراز شناسايي کنند، اين مرد70 ساله در شيراز دستگير و در پليس آگاهي به قتل همسر سومش اعتراف کرد. قرار است به زودي متهم اين پرونده جنايي براي تکميل تحقيقات و محاکمه به مشهد منتقل شود.

 

 اخبار  حوادث  -  خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------