شوهر بد اخلاق با سیانور کشته شد/ دو خانم همسایه در جنایت شبانگاهی دست داشتند + تصاویر



به گزارش پلیس کالفرنیا در شهر الیوهرست زن جوانی که ادعا می‌کرد همسرش ناپدید شده به اتهام قتل همسرش در شهر الیوهرست دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران،‌ مونیکا کلتی رودریگرز 33 ساله به اتهام قتل همسرش "خوآن میگوئل" رودریگرز 33 ساله که ادعا می‌کرد همسرش پس از خارج شدن از منزل مسکونیشان در شهر الیوهرست کالیفرنیا ناپدید شده، دستگیر شد.

 

اخبار,اخبار حوادث, قتل


بنابراین گزارش تحقیقات پلیس پس از گزارش مفقود شدن "خوآن میگوئل" در ماه مارس امسال اغاز شده بود با پیدا شدن جسد مقتول در یک گور کم عمق در مقابل  منزل مسکونی شان منجر به دستگیر شدن مونیکا به اتهام قتل شوهرش شد.


"مونیکا" این مادر 33 ساله در بازجویی‌های اولیه خود هر گونه ارتباطی با قتل شوهرش را رد و حتی از پیدا شدن جسد شوهرش ابراز تاسف کرد.

 

از آنجائیکه جثه فیزیکی "میگوئیل" برای جابجا کردن جسد همسرش توانایی لازم را نداشت پلیس را برآن داشت تا در جستجوی همدست یا همدستان احتمالی وی باشد.

اخبار,اخبار حوادث, قتل


به گزارش پلیس پس از یافتن مدارکی که ثابت می‌کرد "مونیکا" همسرش را به قتل رسانده و طبق اظهارات ضد و نقیض دو همسایه او "لارن کریستین رویز" 25 و "ماریا اروراویج" 23 منجر به فاش شدن و شناسایی هویت انان بعنوان همدست مونیکا شد و دستگیر شدند.


به گفته سخنگوی پلیس شهر الیوهرست کارآگاهان سه ماه پس از یافتن جسد "خوآن میگوئل" علت مرگ وی را پس از تاییدیه گزارش پزشک قانونی خوردن سم مهلک سیانور اعلام کردند.


بنابر اظهارات انان "مونیکا" به حدی از بدرفتاری‌های همسرش به ستوه آمده بود که مرگ شوهرش را تنها راه رهایی از بدرفتاری‌ها می دانست .

 

اخبار,اخبار حوادث, قتل


هر سه نفر آنان در حال حاضر در بازداشت پلیس بسر می‌برند و پس از پایان تحقیقات هر یک به صورت جداگانه محاکمه خواهند شد.


اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------