دستگیری كلاهبردار 11 ميليارد توماني



متهم در سال 90 با سوء استفاده از موقعيت شغلي همسرش در يك شعبه بانكي در تهران 11 ميليارد تومان از حساب مردم كلاهبرداري كرده بود.

دستگیری كلاهبردار 11 ميليارد توماني كنترل نامحسوس يك هفته اي پليس گرمسار، دستگيري كلاهبردار 11 ميليارد توماني را در اين شهرستان استان سمنان رقم زد.


فرمانده انتظامي استان سمنان با اعلام اين مطلب گفت: چندي قبل دستور مرجع قضائي مبني بر دستگيري و جلب متهمي 45 ساله از دادگاه عمومي ايوانکي به پاسگاه انتظامي جنت آباد گرمسار ارجاع شد.

سردار "محمدرضا ميرزايي" به تحقيقات مقدماتي ماموران پليس در خصوص شناسايي مخفيگاه متهم اشاره و خاطرنشان كرد: وي به جرم كلاهبرداري 11 ميليارد توماني تحت تعقيب بود كه اين مسئله حساسيت ماموران رسيدگي كننده به پرونده را دو چندان مي كرد.

سردار ميرزايي افزود: متهم كه از صدور حكم دستگيري اش توسط مرجع قضائي مطلع بود، متواري شده و مدتي خود را از ديد پليس مخفي كرد.

وي به شناسايي مخفيگاه جديد اين كلاهبردار حرفه اي در شهرك صنعتي ايوانكي اشاره و تصريح كرد: پس از يك هفته كنترل نامحسوس موقعيت مورد نظر، متهم بامداد روز گذشته در حوالي مخفيگاه خود مشاهده و در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

به گزارش سایت پلیس فرمانده انتظامي استان سمنان، اجراي سريع و قاطع احكام قضائي را در دستور كار پليس دانست و تصريح كرد: انجام احكام قضائي در ادامه مختومه شدن سريع پرونده ها از مطالبات مردم و مراجعان به پليس و دستگاه قضاست از همين رو رسيدگي به اين موارد در اولويت كاري ما قرار دارد.

متهم در سال 90 با سوء استفاده از موقعيت شغلي همسرش در يك شعبه بانكي در تهران 11 ميليارد تومان از حساب مردم كلاهبرداري كرده بود.

 

 اخبار حوادث  -  سایت پلیس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------