دزدی افغان‌های 18 ساله‌ از پایتخت نشین‌ها / مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند + تصاویر



افغان‌های نوجوانی که دست به سرقت از مردم پایتخت می‌زدند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در مورخه 06/01/1394 فردی با مراجعه به کلانتری 167 دولت آباد به مأمورین اعلام کرد که در زمان خروج از بانک ، کیف دستی اش حاوی 16 میلیون و 500 هزار تومان به شیوه کیف قاپی سرقت شده است .

پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کیف قاپی" و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار,اخبارحوادث,دزدی افغان‌های 18 ساله‌ از پایتخت

 

اخبار,اخبارحوادث,دزدی افغان‌های 18 ساله‌ از پایتخت

 
اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " پس از دریافت پول و در زمان خارج شدن از شعبه بانک ، ناگهان سرنشنیان دو دستگاه موتروسیکلت طرح هوندا 125 به سمت من حمله ور شده و در یک لحظه اقدام به ربودن کیف دستی بنده کردند " .

مالباخته در خصوص تعقیب سارقین نیز به کارآگاهان گفت : " برای بازپس گیری کیف خود به سرعت سوار ماشین شده و به تعقیب سارقین پرداختم اما آنها با استفاده از شلوغی خیابان موفق به فرار از محل شدند و من تنها توانستم قسمتی از شماره پلاک یکی از موتورها را یادداشت نمایم " .

شناسایی و دستگیری متهمین :
کارآگاهان با بهره گیری از همان اطلاعات ناقص ارائه شده از سوی مالباخته ، موفق به شناسایی مالک حقوقی موتورسکیلت شدند ؛ با مراجعه به محل کار مالک موتورسیکلت در خیابان 17 شهریور ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که موتورسیکلت در یک مغازه موتورسیکلت فروشی و به صورت قولنامه ای به دو افاغنه فروخته شده است .

در ادامه و با شناسایی هویت دو افاغنه بنام های "ذوالمهر" و "رجبعلی" ( متولدین 1376 ) ، هر دو نفر آنها در میدان محمدیه – باغ انگوری ( دروازه غار ) شناسایی ، در مورخه 20/03/1394 دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

هر دو متهم صراحتا به دهها فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در مناطق دولت آباد ، فدائیان اسلام ، شوش ، راه آهن ، خیابان ولیعصر و ... اعتراف کردند ؛ در ادامه دو همدست دیگر آنها بنام رامش ( متولد 1376 ) و کامران ( متولد 1373 ) نیز در همان منطقه دروازه غار دستگیر و آنها نیز به مشارکت در دهها فقره سرقت اعتراف کردند . 

 

اخبار,اخبارحوادث,دزدی افغان‌های 18 ساله‌ از پایتخت

 

اخبار,اخبارحوادث,دزدی افغان‌های 18 ساله‌ از پایتخت

 
سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با بررسی پرونده سرقت های مشابه و همچنین اعتراف صریح متهمین به دهها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران ، تعدادی از شکات و مالباختگان شناسایی و جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند " .

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خبر گفت : از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد ، توسط سارقین افاغنه مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه نمایند .

 
 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------