مرگ دلخراش کودک 6 ساله زیر چرخ‌های تراکتور/ خانواده شاهد جان دادن دختر خردسالشان بودند + تصویر



پدر بی‌احتیاط حین راندن یک دستگاه تراکتور منجر به مرگ کودک شش ساله‌اش در مقابل چشمان وحشت زده خانواده اش شد.

 اخبار,اخبارحوادث, قتل غیر عمد

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "فرانسیسکو دیوید" که به همراه خانواده پنج نفره‌اش برای گذراندن تعطیلات از شرق آکسفوردشایر  به هنلی در  شمال شرقی ولز انگلستان سفر کرده بودند در حادثه ای غم انگیز منجر به مرگ دختر شش ساله اش شد.

بنابراین گزارش، پس از آنکه خودروی آنان در ماسه‌های نرم  کنار ساحل"ویست لینگ"  حین عبور متوقف شد،"فرانسیسکو" با اجاره یک تراکتور از ساکنین محلی قصد خارج کردن خودروی سواری اش را داشت.

 به همین منظور"فرانسیسکو" برای خارج کردن خودرو‌ی سواری‌اش از میان ماسه‌ها‌ی نرم ساحل از یک دستگاه تراکتور در حالی استفاده کرد که متوجه حضور دختر شش ساله‌اش در کنار خودروی آن‌ها به نظاره ایستاده‌ بود نشد .

"فرانسیسکو دیوید" پس از حرکت تراکتور در شرایطی دلخراش منجر به مرگ دختر شش ساله اش  در مقابل چشمان وحشت زده مادرش "کلر " و دو خواهر و برادرش شد.

به گفته شاهدین این حادثه دلخراش در حالی رخ داد که "فرانسیسکو"  متوجه هشدار های شاهدین عینی مبنی بر در خطر بودن جان "تیل" شش ساله،  به دلیل صدای زیاد ترکتور نشد.

تلاش پزشکان به منظور احیای  "تیل دیوید" شش ساله پس از انتقال به بیمارستان نتیجه ای در بر نداشت و مرگ وی به دلیل له شدن اعلام گردید.

پلیس و لز"فرانسیسکو دیوید" به اتهام قتل غیر عمد در حالی دستگیر شد که، نمی‌توانست آنچه اتفاق افتاده را باور کند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------