پدرشوهرم اصرار دارد بچه دار شویم



اصرارهاي پدرشوهر براي بچه دار شدن عروسش، پاي زوج جوان را به دادگاه خانواده کشاند.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: يکسال است که با شوهرم ازدواج کرده ام. اما تازه بعد از ازدواج بود که متوجه شدم اشتباه کرده ام. راستش شوهرم مرد بدي نيست و خيلي مهربان و خوش اخلاق است. من از همان روز اول هم به او به شدت علاقه مند شدم و حتي الان که مي‌خواهم درخواست طلاق بدهم خيلي ناراحت هستم و قلبا به اينکار راضي نيستم، ولي خانواده او يعني هم پدرش و هم مادرش مرا مجبور به انجام اينکار کردند.

زن جوان ادامه داد:من تازه 20 سال سن دارم و يکسال است که عروسي کرده ام، ولي پدرشوهرم و مادرشوهرم از ما مي‌خواهند که صاحب يک فرزند شويم. من دارم درس مي‌خوانم و هنوز خيلي زود است که مادر شوم. اصلا نمي‌توانم بچه‌داري کنم ولي پدرشوهر و مادرشوهرم حاضر نيستند کوتاه بيايند و در مدت اين يکسال زندگي ما را به جهنم تبديل کرده‌اند.

وي افزود:آنها هر روز هر شب مي‌گويند که مي‌خواهند نوه شان را ببينند و حتي براي اينکار دعوا و جنجال هم به راه مي‌اندازند و مي‌خواهند ما را مجبور کنند صاحب فرزند شويم.

اوايل به خواسته آنها اهميتي نمي‌دادم ولي الان مي‌بينم رفتارها و اصرارهاي آنها دارد در زندگي ما تاثير منفي مي‌گذارد و حتي شوهرم هم تسليم خواسته آنها شده و به من مي‌گويد به خاطر پدر و مادرش بايد صاحب فرزند شويم. براي همين تصميم گرفتم. زندگي که از همين ابتدا با دخالت پدرشوهر و مادرشوهرم شروع شود و آنها براي ما تصميم بگيرند عاقبت خوبي ندارد.

بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي شوهر وي را به دادگاه احضار کرد.


  اخبار  حوادث  -  مردم سالاری 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------