مردی به خاطر شک و بدبینی باجناق خود را در مرغداری کشت



قاضی  حسن‌زاده، دادرس دادگاه بخش ششتمد سبزوار بعدازظهر دوشنبه، 22 تیرماه  در جریان قتل فجیع جوانی 31 ساله به نام اسماعیل در یک  مرغداری واقع در روستای بسک قرار گرفت.

قاصی جنایی بلافاصله دستورات ویژه‌ای را برای پیگیری موضوع صادر کرد وتحقیقات کارآگاهان ویژه قتل سبزوار نشان داد  که اسماعیل با باجناق خود اختلافاتی عمیق داشته است و با چاقو و شلیک از تفنگ شکاری زخمی شده که  شاهدان این صحنه  مرد جوان را  در حالی که خونریزی زیادی داشته  باخودروهای عبوری به بیمارستان امدادی سبزوار می‌رسانند. اما تلاش پزشکان برای نجت او مؤثر نبود و جان خود را از دست داده است.

فرمانده پلیس سبزوار خراسان رضوی در این باره به شوک گفت: با گزارش  درگیری دو باجناق  در روستای  بسک بخش ششتمد  سبزوار  که مرگ جوان 31 ساله‌ای را رقم زد کارآگاهان با تحقیقات ویژه‌ای وی را دستگیر کردند.

سرهنگ سیدمحمد  هاشم‌زاده هاشمی افزود:  مرد 45 ساله که حسن نام دارد در اعترافات خود اظهار داشت به خاطر اختلافات قبلی، شک و بدبینی که نسبت به باجناقش داشته او را با ضربه چاقو و تفنگ شکاری  به قتل رسانده است.  وی اظهار داشت: تحقیقات علمی پلیس به دستور مقام قضایی برای کشف ابعاد مجهول این جنایت  خونین ادامه دارد.


  اخبار  حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------