متهم فراری با شلیک رئیس کلانتری کشته شد



سارق لوازم داخل خودرو وقتی برای فرار با خودرو به سمت رئیس کلانتری حرکت کرد، با شلیک گلوله کشته شد.

به گزارش جام جم، ساعت 6 صبح جمعه رئیس کلانتری 120 سیدخندان هنگام گشتزنی در خیابان خواجه عبدالله به دو سرنشین خودروی پژو 405 مشکی رنگ مشکوک شد. با زیر نظر گرفتن دو سرنشین پژو مشخص شد آنها از سارقان لوازم داخل خودرو هستند که یکی از آنها قصد سرقت از یک خودروی پراید دارد. با اعلام ایست از سوی رئیس کلانتری، سارقان سوار بر خودرو فرار کردند و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

مامور پلیس پس از آن که سارقان دو خیابان پایین تر وارد کوچه ای بن بست شدند، پس از اخطار دو تیر هوایی شلیک کرد. سارقان که راه فرار نداشتند، بسرعت با خودرو به سمت رئیس کلانتری حرکت کردند که او یک تیر به گلگیر راست خودرو و دو تیر به در خودرو شلیک کرد. دقایقی بعد خودروی سارقان پس از برخورد با چند خودرو متوقف شد سپس سرنشین آن با پای پیاده اقدام به فرار کرد که سرباز کلانتری برای دستگیری او به تعقیبش پرداخت.

در بررسی ها مشخص شد یکی از تیرهای شلیک شده پس از عبور از در خودرو به پهلوی راننده 27 ساله اصابت کرده و او جانش را از دست داده است. همدست او نیز با تهدید چاقو توانسته بود از دست سرباز کلانتری فرار کند.

با اعلام موضوع به تیم جنایی، در تحقیقات بیشتر مشخص شد متهم 27 ساله از سارقان سابقه دار است.

با مشخص شدن این موضوع و انتقال جسد به پزشکی قانونی به دستور سجاد منافی آذر، بازپرس ویژه قتل، تحقیقات درباره شناسایی همدست مقتول و بررسی رعایت قانون به کارگیری سلاح در این ماجرا آغاز شد.


اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------