سرقت زوج جوان از ٢٥ خانه



سارقي كه با همدستي همسرش اقدام به ٢٥ فقره انواع سرقت كرده بود توسط پليس آگاهي فراهان دستگير شد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ صفرعلي روشنايي، فرمانده انتظامي شهرستان فراهان در تشريح جزييات پرونده گفت: از مدتي قبل گزارش‌هايي از سرقت‌هاي سريالي خانه‌ها، اماكن خصوص و ساختمان‌هاي نيمه‌كاره در سطح شهرستان فراهان به پليس اعلام و با برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت كه منجر به كشف سرنخ‌هايي از سارقان شد و عمليات شناسايي و دستگيري آنان به جريان افتاد.

فرمانده انتظامي شهرستان فراهان ادامه داد: پس از شناسايي عامل اصلي سرقت‌ها و مخفيگاهش، كارآگاهان متوجه شدند كه او حدود پنج ماه قبل همراه همسرش در اين خانه سكونت دارد. در بررسي سوابق متهم نيز مشخص شد كه او داراي ٩ سابقه متعدد كيفري در استان‌هاي مختلف كشور است.

 اين مقام انتظامي ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارك به‌دست‌آمده از سرقت‌ها، متهم كه همراه همسرش به خارج از شهر رفته بودند، تحت مراقبت نامحسوس كارآگاهان پليس قرار گرفت و زماني كه آنها از خانه‌اي در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان سرقت كرده بودند، دستگير و براي تكميل تحقيقات به يگان انتظامي انتقال داده شدند.

سرهنگ روشنايي با اشاره به اعترافات متهمان، گفت: با توجه به اسناد و مدارك به‌دست‌آمده، متهم اعتراف كرد كه در مدت پنج ماه سكونت در شهرستان، با همدستي همسرش برنامه‌ريزي سرقت‌ها را انجام مي‌دادند و با شناسايي منازل، اماكن و ساختمان‌هاي نيمه‌كاره كه امكان سرقت از آنجا امكان‌پذير بود، در ساعات ابتدايي شب، سرقت‌ها را انجام مي‌دادند.

 به گفته سرهنگ روشنايي سارق حرفه‌اي در روند تحقيقات به ٢٥ فقره انواع سرقت در فراهان اعتراف كرد كه به اتفاق همسرش براي برخورد قانوني به دستگاه قضايي معرفي و سپس روانه زندان شدند.


اخبار  حوادث  -  اعتماد  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------