شوهر انتقام جو همسرش را در مقابل چشمان دخترش سلاخی کرد + تصاویر



مردی اهل " استرالیا " همسر خود را در مقابل چشمان دختر وحشت زده اش به قتل رساند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از دیلی میل،آقای " برین برونینگ " 53 ساله به قتل همسر خود خانم " کتی " 47 ساله متهم شد.

براساس گزارش پلیس جنایت کار پس از تصمیم به جدایی گرفتن از همسر خود در سال 2013 برای گرفتن انتقام از مورد بی اعتنایی و نفرت قرار گرفتن توسط همسرش 9 روز پس از رای دادگاه مبادرت به کشتن قربانی با ضربات چاقو گرفت به طوری که در حمله ی وحشیانه خود او را  15 بار ،مورد اصابت چاقو قرارا داد و این رفتار وحشیانه خود را در حالی انجام داد که دختر نوجوان تماشاچی این جنایت بود .

اخبار,اخبارحوادث, جنایت


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد جنایت کار قبل از خوابیدن 6 عدد قرص خواب آور خورد و در نیمه های شب از اتاقش بیرون رفت و با برداشتن چاقو آشپزخانه به اتاق دخترش که قربانی در آنجا خوابیده بود رفت و او را به قتل رساند .

دختر که با شنیدن صدای فریاد مادر خود را به اتاق مذکور رساند پدر را در حالی که مادرش را سلاخی می کرد دید .

اخبار,اخبارحوادث, جنایت


پلیس در ادامه افزود: جنایت کار در دفاع از خود ادعا کرد که با خوردن قرص های خواب آور اصلا به یاد نمی آورد که چه کاری کرده است و خواست تا تقصیر را به گردن داروها بیندازد که از مجازات نجات پیدا کند .

وکیل مدافع جنایت کار همچنین ادعا کرد که او پس از تصمیم به طلاق از همسرش از نوعی افسردگی رنج می برد و تعادل روان نداشته است که در نتیجه همسر زندگی 20 ساله خود را با داشتن 2 فرزند در خانه  خود واقع در "اسکای ملبورن " درست یک هفته به کریسمس به قتل رساند و با این تفاسیر و به کمک وکیل " برونینگ " در دادگاه به 18 ساله حبس محکوم شد .

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------