پلیس در تعقیب مرد شیطان‌صفت



 مرد خشن با ربودن زن جوان و مجروح کردن او با میله آهنی، نقشه شیطانی خود را اجرا کرد و فراری شد.

تحقيقات در اين پرونده روز سه‌شنبه با شكايت زني 30ساله شروع شد. اين زن كه پس از حضور در اداره پليس گفت: صبح سه‌شنبه در يكي از خيابان‌هاي غرب تهران منتظر تاكسي بودم تا به محل كارم بروم، دقايقي بعد يك خودروي سمند مقابلم توقف كرد و من به گمان اينكه مسافركش است سوار شدم. در بين راه او تغيير مسير داد و وقتي اعتراض كردم مدعي شد كه مسير ميانبر را انتخاب كرده تا سريع‌تر برسد.

من كه ترسيده بودم از راننده خواستم توقف كند. مي‌خواستم پياده شوم اما او ناگهان يك ميله آهني از زير صندلي بيرون آورد و با آن چند ضربه به دستانم زد. به‌طوري كه دستانم از شدت درد بي‌حس شد. زن جوان در ادامه ماجرا گفت: راننده خشن تهديد كرد كه سرم را زير صندلي ببرم و درصورتي كه حرفي بزنم با ميله به سرم كوبيده و مرا به قتل مي‌رساند. درحالي‌كه از شدت ترس مي‌لرزيدم ناچار شدم سكوت كنم.

با اينكه او اجازه نمي‌داد مسير را ببينم اما متوجه شدم كه راننده از تهران خارج شده و به سمت حاشيه شهر رفته است. آدم‌رباي خشن بعد از دقايقي توقف كرد و پس از آن به صندلي عقب آمد تا نقشه شيطاني‌اش را اجرا كند. زن جوان گفت: چشمانم را كه باز كردم جايي شبيه به بيابان بوديم كه در آنجا راننده بي‌توجه به التماس‌هايم مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. پس از آن دست و پاهايم را بست و مرا داخل صندوق عقب گذاشت و به سمت تهران حركت كرد. وقتي به نزديكي همان خياباني كه سوار ماشين شدم، رسيديم، مرا رها كرد و با سرقت كيفم متواري شد. داخل كيفم حدود يك ميليون تومان پول به همراه موبايل و مداركم بود كه دزديد.

با اين شكايت، پرونده‌اي تشكيل شد و پيش روي قاضي سيفي بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت. هم‌اكنون تحقيقات براي شناسايي و دستگيري راننده شيطان‌صفت آغاز شده است.

 

 اخبار حوادث  -  همشهری 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------