مادر اسید پاش : اسیدپاشی روی دخترم اتفاقی بود



  زنی که متهم است روی دختر خودش اسید پاشیده، ادعا کرد ناخواسته و به دلیل یک اتفاق اسید روی فرزندش پاشیده شده است.

 

  زنی ٣٠ساله از اهالی رفسنجان روز پنجشنبه درحالی‌که روی دست‌ها، سینه، شکم و پاهایش آثار سوختگی بود به بیمارستان مراجعه کرد و معلوم شد او با اسید سوخته است. این زن که دچار ٢٥ درصد سوختگی شده بود به‌سرعت تحت درمان قرار گرفت و بعد از آنکه توانست صحبت کند خبر داد مادرش روی او اسید پاشیده است. این زن که از شوهر اولش جدا شده و همراه پسرش در خانه‌ای که خودش خریده زندگی می‌کند، توضیح داد با مردی دیگر آشنا شده بود و قصد داشت با او ازدواج کند اما مادرش با این وصلت مخالف بود به‌همین‌دلیل روی او اسید پاشید. زن جوان بعد از درمان‌های ابتدایی از مادرش به اتهام اسیدپاشی شکایت کرد و پرونده‌ای در این‌باره در دادسرای رفسنجان تشکیل شد.

 

بازپرس پرونده، مادر شاکی را که زنی ٧٠ساله است احضار و از او بازجویی کرد. این زن با رد اتهام اسیدپاشی گفت: «من هر شب به خانه دخترم می‌روم. آن شب هم همین کار را کردم البته چون لوله خانه‌اش گرفته بود مقداری اسید خریده بودم و وقتی می‌خواستم اسید را در لوله بریزم به دخترم برخورد کردم و اسید روی او پاشیده شد. من اصلا قصد نداشتم به دخترم آسیب بزنم و چنین اتهامی را تکذیب می‌کنم». درحال‌حاضر بررسی این پرونده ادامه دارد. در‌همین‌حال حسین رئیسی‌نژاد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان، با بیان اینکه مصدوم درحال‌حاضر در بیمارستان شفای کرمان تحت درمان قرار دارد، به ایرنا گفت: شاکی پرونده اعلام کرده اختلافات خانوادگی موجب بروز این حادثه شده است. وکیل شاکی پرونده روز نهم آبان شکایتی را در دادگستری رفسنجان مطرح و مادر مصدوم نیز روز دهم آبان خود را به دادسرا معرفی کرد.

 

  رئیسی‌نژاد با اشاره به اینکه آثار سوختگی با اسید روی دستان متهم ٧٠ساله مشاهده می‌شد، گفت: این زن مدعی شد اسید به صورت اتفاقی روی خودش و دخترش پاشیده شده است اما برای مشخص‌شدن انگیزه این عمل تحقیقات ادامه دارد و پرونده شاکی در شعبه دوم دادسرای رفسنجان در دست پیگیری است.  وی افزود: متهم با قرار تأمین آزاد است و تاریخ دادگاه بعدی این پرونده تا زمانی که بهبودی نسبی مصدوم حاصل نشود مشخص نیست.  دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان بیان کرد: با توجه به اینکه اسیدپاشی یکی از جرایم خشن است بنابراین با متهمان این‌گونه جرایم به‌شدت برخورد خواهد شد.
 
 اخبار حوادث  - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------