کارمند بیمارستان به اتهام مشارکت در فروش نوزاد بازداشت شد



  خانواده‌ای که چندی قبل نوزادی را خریداری کرده بودند با مراجعه به اداره ثبت احوال و ارائه گواهی ولادت ممهور به مهربخش زایشگاه بیمارستان درخواست صدور شناسنامه برای نوزاد داشتند.

کارشناسان اداره ثبت احوال کاشمر در بررسی‌های به عمل آمده دریافتند گواهی ولادت جعلی است. با گزارش موضوع به پلیس پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات مأموران انتظامی آغاز شد.  فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در این باره گفت: با اعلام شکایت نماینده حقوقی اداره ثبت احوال کاشمر مبنی بر سرقت برگ گواهی ولادت نوزاد، در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سرهنگ ابوالقاسم باقری افزود: مأموران انتظامی با تحقیقات پرونده دو مظنون پرونده که ماما و کارورز پرستاری بودند را به کلانتری ۱۱ احضار کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم اصلی پرونده که کارورز رشته پرستاری بیمارستان می‌باشد پس از مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت برگه گواهی ولادت و سوء استفاده از مهر کارشناس مامایی اعتراف کرد.  باقری با اشاره به این مطلب که کارورز پرستاری و کارشناس مامایی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شده‌اند گفت: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 اخبار حوادث  -  خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------