انتقامجویی بی‌شرمانه پس از شنیدن جواب منفی دختر مورد علاقه



رئیس پلیس فتا یزد از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان، تهدید خانواده و هتک حرمت کرده بود خبر داد.

 سرهنگ "حسین رضایی" بیان کرد: چندی پیش بود که فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت از یک فرد جوان به دلیل انتشار تصاویر خصوصی فرزندش، هتک حرمت و تهدید به قتل، به پلیس فتا مراجعه کرد.
 
رضایی ادامه داد: شاکی این پرونده با مراجعه به پلیس فتا گفت: "مدتی­ست فردی که قبلا خواستگار دخترم بوده و به او جواب منفی دادیم با ایجاد مزاحمت تلفنی، فحاشی، هتک حرمت و حالا هم با انتشار تصاویر فرزندم و تهدید به قتل، امنیت و آرامش را از خانواده ما سلب کرده است".
 
سرهنگ رضایی ضمن اشاره به انجام کار فنی و اطلاعاتی، افزود: ماموران پلیس فتا، تحقیقات لازم را آغاز و پس از شناسایی متهم، به منزل وی مراجعه کرده که متوجه شدند از محل متواری شده است.
 
 وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات گسترده در نهایت، توانستند متهم را که چندین مخفیگاه عوض کرده بود دستگیر کنند.
 
رئیس پلیس فتا استان یزد بیان کرد: متهم در بازجویی های اداره پلیس به تهدید، مزاحمت تلفنی، فحاشی، انتشار تصاویر خصوصی به علت پاسخ منفی این خانواده به خواستگاری­اش، اعتراف کرد و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------