پرداخت قبوض آب و برق از جيب همسايه



رئيس پليس فتا استان "سيستان و بلوچستان" از دستگيري شخصي که اقدام به پرداخت قبوض خود از طريق حساب بانکي يکي از شهروندان کرده بود، خبر داد.

  سرهنگ "سيد محمد حسيني پور" گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده از مراچع قضايي به پليس فتا مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي شاکي ، پرونده تشکيل و در دستور کار قرار گرفت.
 
وي ادامه داد: با انجام بررسي ها  محرز شد کليه وجوه برداشت شده صرف پرداخت قبوض آب و برق و تلفن  از طريق اينترنت شده که در اين راستا با پيگيري سرنخ هاي به دست آمده  همسايه شاکي به عنوان متهم شناسايي و به اين پليس احضار شد.
 
اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت:  همسايه شاکي پس از مواجهه با مدارک غير قابل انکار اين پليس لب به اعتراف گشود و گفت: شاکي که همسايه ديوار به ديوار من مي باشد مدتي پيش از من خواست قبض تلفن همراه وي را از طريق موبايل پرداخت کنم و به اين منظور اطلاعات بانکي خود را در اختيارم قرار داد و من نيز آن را در تلفن خود ذخيره کردم و چند مرحله اقدام به پرداخت قبض با استفاده از اطلاعات حساب وي کردم.
 
رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان  در پايان از شهروندان خواست تا از قرار دادن اطلاعات حساب خود در اختيار ديگران خودداري و در صورت لزوم پس از انجام اين کار رمز خود را تغيير داده تا امکان هرگونه سوء استفاده بعدي  از بين برود.

اخبارحوادث  - باشگاه  خبر نگاران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------