راز سرقت 80 میلیونی طلا در میهمانی زنانه



  شیرینی جشن میهمانی یک زن با گم شدن سرویس طلاهایش تلخ شد.

 این زن وقتی میهمانان رفتند متوجه خالی بودن جعبه نگهداری طلاهایش شد.

وی که از این سرقت بسیار نگران و ناراحت شده بود با مراجعه به پلیس کلانتری 11 قائمشهر به طرح شکایتی پرداخت و خواستار ردیابی دزد شد.

زن جوان که آشفته بود به مأموران گفت: بعد از مدت‌ها تصمیم گرفتم با دوستانم دور هم باشیم. به خاطر همین چند تن از دوستانم را به خانه‌ام دعوت کردم. همه چیز بخوبی برگزار شد و میهمانان با خوشحالی خانه من را ترک کردند.

بعد از رفتن آنها بود که به سراغ جعبه محل نگهداری سرویس طلایم رفتم اما از چیزی که می‌دیدم شوکه شدم؛ جعبه خالی بود و هیچ یک از طلاهایم در داخل آن نبود.

با این ادعاها مأموران با دستور بازپرس حرکات و رفتار میهمانان این جشن زنانه را به طور نامحسوس تحت کنترل خود در آوردند.

در حالی که چند روزی از ماجرای میهمانی و سرقت طلاها می‌گذشت، پلیس متوجه رفت و آمد‌های یکی از زنان میهمان به پاتوق یکی از مجرمان سابقه دار شد و همین کافی بود تا دستور بازداشت مرد تبهکار صادر شود.

این مرد جوان از سوی مأموران تحت بازجویی قرار گرفت و ابتدا ادعا کرد هیچ اطلاعی از ماجرای سرقت طلاها ندارد ولی با به دست آمدن کیسه کوچکی که همه طلاهای سرقتی در داخل آن بود به ناچار اعتراف کرد که طلاها را از یک زن جوان خریده است.

با توجه به این اعترافات بود که پلیس اطمینان پیدا کرد یکی از میهمانان اصلی جشن زنانه دزد طلاها است.

بدین ترتیب با شناسایی محل زندگی این زن، مأموران وی را بازداشت کرده و تحت بازجویی قرار دادند و با وجود اصرار بر بی‌گناهی این زن، وی وقتی با دلایل و مدارک و مستندات پلیس روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود.

وی در این باره به مأموران گفت: هنگام برگزاری مراسم میهمانی بود که برای انجام کاری به یکی از اتاق‌ها رفتم. در آنجا وسوسه شدم تا مقداری از طلاها را بردارم. چون بارها به این خانه رفت و آمد کرده بودم از محل نگهداری آنها اطلاع داشتم. بخاطر همین طلاها را برداشته و بعد از پایان میهمانی از آنجا خارج شدم. به این زن حسادت می‌کردم که چرا او باید این همه طلا داشته باشد و من وضعیت مالی خوبی نداشته باشم.

سرهنگ محمد علی اتباعی طبری فرمانده پلیس قائمشهر در این باره گفت: در پی مراجعه زنی به مأموران کلانتری11 شهرستان قائمشهر، مبنی بر سرقت از خانه‌اش در روز 14 آبان ماه

سال‌جاری، موضوع در دستور کار افسران تجسس و مأموران گشت انتظامی قرارگرفت.

مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته دریافتند، چند روز پیش از سرقت چند تن از دوستانش برای میهمانی در خانه این زن حضور داشتند.

 مأموران کلانتری 11 با دریافت این اطلاعات و انجام تحقیقات موفق شدند، زنی را به اتهام سرقت طلا و جواهرات شناسایی و دستگیر کنند.

بنابر این گزارش، مرد مالخر به همراه دزد طلاها با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

 اخبار  حوادث  -  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------