پيدا شدن ماجرای عتيقه در حادثه خانه ويلايي



مرد جواني كه در جريان حادثه‌اي مرموز در خانه‌اي ويلايي در شمال تهران يكي از دوستانش به دست شش مرد افغان‌ به قتل رسيد و ديگري مجروح شده است، ادعا مي‌كند از ماجرا خبر ندارد. بررسي‌ها نشان مي‌دهد حادثه در جريان خريد و فروش عتيقه رقم خورده است.

شامگاه چهارشنبه 27 آبان ماه بود كه مأموران پليس از حادثه‌اي خونين در خانه‌اي ويلايي حوالي تجريش با‌خبر شدند. بررسي‌هاي اوليه حكايت از اين داشت كه دو مرد جوان داخل خانه با ضربات چاقو هدف قرار گرفته‌اند كه يكي از آنها به قتل رسيده اما نفر دوم پس از انتقال به بيمارستان از مرگ فاصله گرفته است.

در حالي كه تحقيقات تيم جنايي نشان مي‌دهد حادثه خونيني در جريان خريد و فروش عتيقه رقم خورده است، يكي از دوستان مقتول كه پليس را از ماجرا با خبر كرده بود، روز گذشته از سوي بازپرس بستان‌زاده مورد تحقيق قرار گرفت. او گفت من از نيت دوستانم خبر ندارم و نمي‌دانم چرا وارد خانه ويلايي شدند. روز حادثه همراه فرهاد و شهباز از شهرستان نوشهر به تهران آمديم.
قرار بود از سرايدار خانه ويلايي كه مردي افغان است يك خودرو بخرند. شب حادثه نزديكي خانه ويلايي، خودرومان را پارك كرديم. فرهاد و شهباز همراه مرد افغان وارد ساختمان شدند، اما من براي خريد ساندويچ راهي يك مغازه شدم. وقتي برگشتم متوجه فرياد از داخل ساختمان شدم. با كمك يكي از همسايه‌ها وارد ساختمان شديم. مرد افغان و پنج مرد ديگر را ديدم كه از در پشتي ساختمان گريختند.

بعد متوجه شدم كه فرهاد با ضربات چاقو كشته شده است و شهباز را كه مجروح بود، به بيمارستان منتقل كرديم. اين مرد گفت من دختري دو ماهه دارم و دلم براي بچه‌ام تنگ شده است. در جريان ماجرا هم نقش نداشتم و از شما مي‌خواهم من را رها كنيد تا به ديدار دخترم بروم.

پس از ثبت اظهارات اين مرد، وي به دستور بازپرس در اختيار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

 

 اخبار حوادث   -  جوان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------