ناگفته‌هایی از سارق کت شلواری ولنجک/ سرقت مسلحانه به نام مامور پلیس راهور



فرمانده یگان امداد پلیس تهران از دستگیری سارق منزلی حین فرار در خیابان مقدس اردبیلی خبر داد.

 سردار حسن عرب سرخی فرمانده یگان امداد پلیس تهران در گفت‌و‌گو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: چندی پیش ماموران گشت پلیس کوهستان هنگام گشت زنی در خیابان مقدس اردبیلی مشاهده کردند تعدادی از شهروندان فردی را تعقیب می کنند.

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به تعقیب مرد جوان پرداختند که متهم بدون توجه به اخطار پلیس قصد فرار از محل را داشت که با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سردار عرب سرخی به اظهارات یکی از شهروندان اشاره کرد و گفت: این شهروند سارق مسلح را در حالی که مشغول وارسی درب منزل یکی از همسایگان بوده مشاهده و سپس سارق را تعقیب کرده است.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران افزود: در بازرسی از متهم که بهنام نام داشت یک قبضه سلاح کلت کمری ،یک جفت دستکش ،یک عدد کلاه مشکی و یک اسپری اشک آور کشف شده است.

سردار عرب سرخی با اشاره به اینکه متهم از سارقان سابقه دار بوده و چندین بار به اتهام سرقت دستگیر شده است، تصریح کرد: ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای بررسی بیشتر در خصوص جرایم احتمالی به کلانتری 163ولنجک انتقال دادند.

وی بیان کرد: در بازجویی از متهم مشخص شد که سارق دستگیر شده به همراه همدستش به عنوان ماموران پلیس راهور و داشتن احضاریه طعمه خود را جلوی درب ساختمان کشانده و سپس با تهدید اسلحه او را به داخل منزلش برده و همسرش را تهدید می‌کنند که باید جای طلاجات را به آنان نشان دهد. سارقان در همین حین متوجه اهالی شده که با 110 تماس گرفته‌اند و با دزدیدن یک رشته گردنبند و یک حلقه طلا از محل متواری می‌شوند که یکی از آنان (سارق کت شلواری) از محل متواری ولی سارق دیگر توسط پلیس دستگیر می‌شود.


 اخبار  حوادث -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------