سارقان مسلح طلافروشی ناکام ماندند




عاملان دو سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها در مشهد و بابل نتوانستند نقشه خود را تا پایان پیش ببرند. دو سارق که یکشنبه‌شب قصد سرقت از یک طلافروشی در خیابان نبوت واقع در بلوار طبرسی مشهد را داشتند، با شلیک دو گلوله به ویترین مغازه، شیشه‌ها را شکستند ولی با هوشیاری و عمل به‌موقع صاحب مغازه در پایین‌آوردن کرکره اتوماتیک، موفق به سرقت نشدند.

 

رضا تابان‌پور، مالک این طلافروشی، گفت: دو سارق مسلح با شلیک دو گلوله و شکستن شیشه‌ها قصد ورود به مغازه را داشتند اما با کشیدن کرکره، به‌صدادرآوردن دزدگیر و تماس با نیروی انتظامی، سارقان با ناکام‌ماندن از سرقت، متواری شدند. وی ادامه داد: هیچ سرقتی توسط سارقان انجام نشد و این حادثه تلفات جانی در بر نداشت. تابان‌پور افزود: با حضور عوامل پلیس آگاهی در محل، تحقیقات در این زمینه آغاز شده و فیلم ضبط‌شده حادثه نیز برای بررسی و شناسایی سارقان به کلانتری تحویل شده است.


در همین حال فرمانده انتظامی استان مازندران، از شناسایی و دستگیری سارق مسلح طلافروشی در شهرستان بابل با حضور به‌موقع پلیس و هوشیاری مردم خبر داد. سردار «مسعود جعفری‌نسب» گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ شهرستان بابل و اعلام گزارشی مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از یک واحد صنفی زرگری در بازار شهر، مأموران گشت انتظامی سریع به محل حادثه رفتند.

 

 فرمانده انتظامی مازندران، افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد فردی به نام «مهدی» ٤٥ساله اهل تهران ساکن شهر بابل، با یک قبضه سلاح کمری قصد سرقت از یک واحد صنفی زرگری را داشت که با مقاومت صاحب مغازه، هوشیاری مردم و حضور به‌موقع مأموران پلیس ناکام ماند. سردار جعفری‌نسب با اشاره به اینکه در این حادثه صاحب مغازه توسط سارق مصدوم شد، افزود: با حضور اورژانس، مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و سارق مسلح دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کمری کشف شد. سردار جعفری‌نسب، اظهار کرد: متهم پس از دستگیری با هماهنگی قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.


  اخبار  حوادث  - شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------