خودکشی دختر دانشجو برای فرار از دست متجاوزان



اخبار,اخبار حوادث,خودکشی دختر دانشجو

اخبار حوادث - خودکشی دختر دانشجو برای فرار از دست متجاوزان

 يکي از دانشجويان دختر دانشگاه آزاد خميني شهر اصفهان، پس از ربوده شدن توسط 3 کارگر ايراني، خود را از طبقه سوم ساختمان به پايين پرتاب کرد.

بر اساس گزارشات رسيده  "مرجان.م"دانشجوي ورودي سال 88 رشته ي مهندسي پزشکي دانشگاه آزاد خميني شهر، روز 16 دي ماه سال جاري، توسط 3 کارگر ساختمان نيمه کاره در اين شهر، ربوده شد. بر اساس گزارش پزشکي قانوني، علت مرگ سقوط از ارتفاع و خودکشي عنوان شده است.

گفتني است که اين 3 کارگر پس از بازداشت توسط پليس اصفهان، به ربودن اين دختر دانشجو اعتراف کرده اند. مرجان.م پيش از اينکه مورد تجاوز قرار بگيرد، با پيدا کردن فرصتي خود را به پايين ساختمان پرتاب کرده که متاسفانه اين عمل منجر به مرگ وي شده است.


يکي از دوستان وي اظهار کرد: مرجان منتظر بود آخرين امتحاناش را بدهد و فارغ التحصيل شود. چرا بايد اين اتفاق بيفتد و چرا بايد جنايت به اين بزرگي مخفي بماند.


شايان ذکر است که در خرداد ماه سال 90 نيز 14 مرد به 6 زن در خميني‌ شهر اصفهان تجاوز کردند. اين تجاوز گروهي وقتي انجام شد که چند خانواده در باغ شخصي يکي از دوستان خود جمع شده و در حال برگزاري جشن تولد يکي از فرزندان خود بودند.


اين افراد که شنيده شده مدتي قبل طي يک نزاع با اين خانواده‌ها درگير شده بودند، با انگيزه انتقام‌گيري شخصي با در دست داشتن چاقو از ديوار باغ بالا رفته و مراسم جشن را به صحنه‌هايي تلخ تبديل کردند.


آنها با بستن دست و پاي مردان اين خانواده‌ها و انتقال آنها به گوشه‌اي از باغ، زنان و دختران اين خانواده‌ها را به اتاقي ديگر برده و ساعت‌ها آنها را مورد تجاوز قرار دادند که در بين اين زن‌ها يک خانم حامله و يک دختر 12 ساله هم بوده است.


مطبوعات و رسانه‌هاي کشور سرانجام به واسطه تجمع عده‌اي از خانواده هاي قربانيان اين حادثه و تعدادي از شهروندان به اين موضوع پرداختند.


پس از بازداشت متهمان اين پرونده، حکم دادگاه تجاوز گروهي به تعدادي از زنان در خميني‌شهر اصفهان صادر شد و به موجب آن چهار نفر از متهمان اصلي اين پرونده محکوم به "اعدام در ملاعام" شدند.

اخبار حوادث - پرداد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------