پلیس، دزد فراری را با شلیک کردن تیر به لاستیک خودرو اش دستگیر کرد



 مأموران کلانتری گاندی حین گشت‌ز‌نی در خیابان آفریقا متوجه تردد مشکوک یک دستگاه خودرو وانت مزدا شدند و از طریق مرکز پیام نسبت به استعلام خودرو اقدام کردند و مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت است.

درادامه به راننده دستور ایست صادر شد اما متهم توجهی نکرد و متواری شد که مأموران ضمن رعایت قانون و به کارگیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر هوایی و در پی آن پنج تیر به سمت لاستیک خودرو کردند و درنهایت در اتوبان رسالت به دلیل پنچرشدن لاستیک، خودرو متوقف شد.


با توقف خودرو متهم پیاده اقدام به فرار کرد که مجددا با وجود دستور ایست و شلیک یک تیر هوایی باز هم توجهی نکرده و یک تیر به سمت وی شلیک شد که با اصابت به پای راست سارق متوقف و دستگیر شد.


درادامه متهم خود را «آرمان» ٢٢ساله معرفی کرد و به بیمارستان اعزام شد. سرگرد محمد افشاری، رئیس کلانتری گاندی، درباره این خبر گفت: در بازرسی خودرو یک عدد شاه‌کلید و تعداد دو عدد آچار چرخ‌های مختلف و یک قبضه سلاح سرد ساطور کشف شد. رئیس کلانتری گاندی خاطرنشان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای خودرو در شمال پایتخت است که پرونده مقدماتی تشکیل شد و پس از ارجاع به مرجع قضائی برای تحقیقات تخصصی‌تر و کشف سایر جرائم متهم در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


 اخبار حوادث - شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------