دستگيري ۱۶ عضو يک شرکت هرمي در مشهد



كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پس از يک سري تحقيقات ميداني، مخفيگاه اين افراد را شناسايي کردند و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

با تلاش پليس آگاهي استان، 16 عضو يک شرکت هرمي در شهر مشهد شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش آريا، سرپرست پليس آگاهي خراسان رضوي ‌در تشريح اين خبر گفت: با شكايات متعدد مردمي مبني بر تبليغات گسترده يکي از شرکت هاي هرمي در يکي از مناطق شهر مشهد و ضرر و زيان مالي براي تعدادي از طعمه ها اين افراد سودجو، تيمي از پليس آگاهي اين فرماندهي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حميد رزمخواه افزود: كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پس از يک سري تحقيقات ميداني، مخفيگاه اين افراد را شناسايي کردند و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وي تصريح کرد: پس از چند روز کنترل نامحسوس محل و اطمينان از فعاليت هاي مجرمانه، نتايج تحقيقات به دادسراي ناحيه چهار مشهد ارسال و مأموران با اخذ دستور وارد عمل شدند.

سرهنگ رزمخواه، اظهار داشت: در اين عمليات، پليس آگاهي ضمن دستگيري 16 فرد سودجو، تعداد زيادي جزوه و سي دي هاي آموزشي در رابطه با تبليغات اين شرکت هرمي کشف کردند.

وي خاطر نشان کرد: متهمان در بازجويي هاي انجام شده به عضوگيري و اعتمادسازي و قانوني جلوه دادن فعاليت هاي خود با ايجاد شرايطي چون حسن اخلاق و سيماي ظاهري مناسب براي جلب اعتماد مشتريان، اعتراف کردند.

سرپرست پليس آگاهي خراسان رضوي در خصوص ماهيت شرکت هاي هرمي از شهروندان خواست در صورت علاقمندي به سرمايه گذاري، آئين نامه ها و قوانين نظام صنفي را که متولي آن وزارت صنعت و معدن است، مطالعه و با خواسته هاي مديران اين قييل بازاريابي ها مقايسه کنند و اگر خواسته ها و شرايط خريد در اين سايت ها مغاير دستورالعمل ها، آئين نامه ها و قوانين باشد، بي شک آن بازاريابي، دسيسه هرمي است و بايد موضوع را به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري و يا ستاد خبري پليس آگاهي با شماره تلفن 2183700 گزارش کنند.

 

 اخبار  حوادث - آریا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------