قاتل زن و مرد جوان و عامل تیراندازی در عنبرآباد استان كرمان دستگیر شدند



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد جنوب استان كرمان از دستگیری قاتل زن و مرد جوان كمتر از هشت ساعت توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی دادگستری استان كرمان یوسف سبحانی افزود: صبح امروز در پی تماس تلفنی شخصی ناشناس مبنی بر كشف اجساد دو جوان زن و مرد در حوالی بخش جبالبارز جنوبی، تحقیقات اولیه در این خصوص توسط دادستانی آغاز شد.


وی گفت: بازپرس ویژه قتل به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی و پزشكی قانونی در ساعات اولیه در محل وقوع قتل حاضر شدند و اجساد به پزشكی قانونی این شهرستان منتقل شد.


وی با اشاره به اینكه در بررسی های تخصصی، علت مرگ خفگی از ناحیه گردن اعلام شد، اظهار كرد: قاتل این افراد پدر مقتول (زن) بوده كه طی بازجویی های به عمل آمده از متهم علت اصلی قتل را مسائل خانوادگی بیان كرده است.


دادستان عنبرآباد افزود: با توجه به نحوه وقوع قتل و ایجاد جو نارضایتی در شهر و از آنجا كه قاتل قصد فرار و پیوستن به یك گروه مسلحانه در یكی از شهرستان های جنوبی استان را داشته است پرونده به صورت ویژه در دستور كار دادستانی قرار گرفت.


وی گفت: طی یكسری اقدامات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) قاتل كمتر از هشت ساعت شناسایی و در محل مخفیگاهش دستگیر شد.


سبحانی بیان كرد: قاتل شامگاه امشب به قتل خود اعتراف كرده و تحت قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

**تیراندزای
وی همچنین گفت: عامل تیراندازی های دو هفته گذشته كه منجر به قتل یك نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شده بود نیز صبح امروز (یكشنبه) با تلاش های شبانه روزی دادستانی عنبرآباد و پلیس آگاهی این شهرستان در مخفیگاهش دستگیر شد.


دادستان عنبرآباد بیان كرد: در این حادثه قاتل در یكی از روستاهای توابع بخش جبالبارز جنوبی (كشك مور) توسط یك اسلحه كلاشینكف اقدام به تیراندازی كرده بود كه منجر به مجروع شدن سه نفر شده و در نهایت یكی از این افراد به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.


وی گفت: طی یكسری اقدامات شبانه روزی توسط دادستانی و پلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد قاتل كمتر از 11 روز دستگیر شد.


سبحانی وجود سلاح های غیر مجاز را تهدید دانست و هشدار داد: دستگاه قضایی با جرائم امنیتی و خشن از قبیل اقدامات مسلحانه و قتل به شدت برخورد قاطع قضایی خواهد كرد.


وی تصریح كرد: وجود سلاح های غیرمجاز در جنوب استان همراه با رفتارهای احساساتی مجرمان منجر به اعمال مجرمانه و قتل های دلخراش می شود.


وی گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با پدیده سلاح های غیر مجاز جدی است و چنانچه دارندگان این سلاح ها به صورت داوطلبانه آنها را تحویل دهند از رافت اسلامی برخوردار خواهند شد.

 

 اخبار  حوادث  - ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------