جزییات شهادت 2 مامور ناجا و یک سرباز در خاش/ عاملان تیراندازی شناسایی شدند+تصاویر



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان حمله مرگبار به ماموران انتظامی 4 تن بودند که هم اکنون تحت تعقیب قرار دارند.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شهادت 3 مامور انتظامی در شهر خاش، بیان داشت:‌ با تیراندازی افراد مسلح به سمت ماموران انتظامی که در حال ارائه خدمات پلیسی(ايست بازرسي فلكه پسته) به مردم بودند، 3 تن از همکارانم شهید و یک تن دیگر مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه ساعت 21 شب گذشته این حادثه دلخراش رخ داد، افزود: در راستای ارتقای امنیت خاش 4 تن از همکاران انتظامی از سوی سرنشینان خودروی پژو 405  که با پلاک مخدوش به صورت خلاف جهت در حرکت بودند مورد حمله قرار گرفتند.

 اخبار حوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز


این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به دنبال تیراندازی اشرار 2 تن از پرسنل ناجا با هويت "گروهبان یکم مجید جوئينی" و "گروهبان یکم ابوالفضل خمر" شهيد و 2 سرباز وظيفه با هويت"سجاد عبدالهی" و "عباس چراغی" مجروح شدند.

گفتنی است، شنیده‌ها حکایت می‌کند که عاملان تیراندازی شناسایی و پلیس در یک قدمی دستگیری آنان قرار دارد و وضعیت سرباز(سجاد عبدالهی) مجروح در بیمارستان امام خمینی وخیم گزارش شده است.

همچنین پيكر سه شهيد نيروی انتظامی روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شيعه و سنی در اين شهرستان تشييع و برای خاكسپاری به زادگاهشان منتقل شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------