روش مجازی خانم کارمند برای گرفتن انتقام از آقای رئیس



کارآگاهان پليس فتا يزد خانمی را که با هک کردن سايت يک کارگاه توليد اسباب بازی اقدام به ارسال مطالب نادرست به مخاطبان کرده بود شناسايی و به دادسرا معرفی کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسين رضايی اظهار داشت: چندی پيش بود که فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به اين پليس مراجعه و از هک شدن سايت مربوط به کارگاه توليدی اش توسط فرد ناشناسی طرح شکايت کرد.

وی ادامه داد: شاکی در پليس فتا گفت: من يک کارگاه توليد اسباب بازی دارم و به همين منظور سايتی را در فضای مجازی طراحی کرده و از آن طريق با والدين ارتباط برقرار کرده ام؛ مدتی است که فرد ناشناسی سايت شرکت را هک و اقدام به ارسال مطالب خلاف واقع به مخاطبان کرده است.

سرهنگ رضايی افزود: در بازجويی صورت گرفته از شاکی متوجه شديم که شاکی نرم افزار اجتماعی مورد نظر و کاربردی خود را با شماره همراه اول فعال کرده است و تنها سرنخ پرونده اين شماره تلفن است.

وی گفت: کارآگاهان پليس فتا با انجام تحقيقات لازم متوجه شدند که خط موردنظر مربوط به فردی ساکن يکی از محلات شهر يزد می باشد که پس از هماهنگی با بازپرس پرونده، وی را به پليس فتا احضار کردند.

رئيس پليس فتا استان يزد ادامه داد: با حضور اين فرد در پليس فتا وی اعلام کرد که مهارت لازم برای کار کردن با سيستم کامپیوتر را ندارد و خط مورد نظر در اختيار دخترش است که به همين منظور دختر وی نيز به پليس فتا دعوت شد.

سرهنگ رضايی افزود: متهمه در پليس فتا به هک سايت شاکی اعتراف کرد و گفت: من قبلا مدتی را کارمند شاکی بودم و به علت اين‌که مرا از کار بيرون کرده و دستمزد مرا پرداخت نکرده بود برای انتقام از وی دست به اين کار زدم.

وی يادآور شد: اين پرونده نيز پس از انجام تحقيقات لازم برای سير مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------