مدیران گروه مثبت هجده دستگیر شدند



فرمانده انتظامی شهرستان آباده فارس از دستگیری گروهی كه در فضای مجازی از طریق واتس آپ فعالیت غیر اخلاقی داشتند و خود را مثبت هجده می نامیدند، توسط پلیس فتا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان آباده فارس اظهار داشت: برابر رصدها و پایش فنی صورت گرفته در فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان آباده با استفاده از منابع و مخبرین مشخص شد افرادی ناشناس گروهی را با نام ??+ در شبکه اجتماعی واتس آپ در این شهرستان راه اندازی و فعالیت و اقدام به ارسال مطالب،‌و تصاویر غیراخلاقی می كنند.

وی ادامه داد: این گروه با فعالیت بسیار زیاد روزانه بالغ بر ده ها مورد انواع فیلم وعكس ویا مطالب مستهجن وغیر اخلاقی را در فضای مجازی بار گذاری می كردند و بدین وسیله سعی در ترویج بی بندوباری وانحراف اذهان عمومی داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به دستگیری 9 نفر در این رابطه بیان كرد: مدیران این گروه كه بیش از دویست نفر را عضو گروه خود كرده بودند،‌ توسط ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ زراعتیان افزود: تمامی 9 نفر متهم دستگیر شده پس از تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در هشدار به متخلفین فضای مجازی كه با این اندیشه خام كه مجرم در فضای مجازی قابل شناسایی ودستگیری نیست، قاطعانه اخطار داد: با كمترین تخطی در این مورد برخورد می شود و افراد خاطی در حداقل زمان شناسایی ودستگیر خواهند شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------