محاصره قاتل فراری پایتخت در باغ دزفول



 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

عامل یک جنایت کودکانه در پایتخت که به باغی در دزفول پناه برده بود در خواب، سایه پلیس را بالای سر خود دید.

ساعت 5/11 شب یکم اردیبهشت‌ماه درگیری مرگباری در جنوب تهران رخ داد که در آن جوان 19 ساله‌ای به نام محمدصادق هدف ضربات سنگینی به سر قرار گرفت و با وجود انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شد.


وقتی مأموران کلانتری 114 غیاثی وارد عمل شدند دو دوست محمدصادق را که شاهد این جنایت بودند تحت تحقیق قراردادند.


یکی از آنان گفت: در پیاده‌رو خیابان امیرسلیمانی قدم می‌زدیم که ناگهان یک موتور که دو سرنشین 16 و 19 ساله داشت به ما نزدیک شد، جوانی که بزرگتر بود با محمدصادق چشم تو چشم شد و بعد تهدیدمان کرد تا آن محله را ترک کنیم،سپس هر دو رفتند.


وی افزود: ما آن محله را ترک کردیم و در خیابان عجب‌گل بودیم که همان دو موتور‌سوار به ما نزدیک شدند و این بار جوان مست چاقویی بیرون کشید و ضربه‌ای به سر محمدصادق زد، وقتی دوستم روی زمین افتاد آنها فرار کردند.


در حالی که هنوز تحقیقات ادامه داشت مسئولان بیمارستانی که محمدصادق 2 روز در آنجا با مرگ دسته و پنجه نرم  می کرد متوجه رفتارهای پسر نوجوانی شدند که مرموز بود و می‌خواست بفهمد محمدصادق در چه وضعیتی است، خیلی زود مأموران کلانتری در جریان حرکات این پسر قرار گرفتند و وی در بیمارستان بازداشت شد.


حامد 16 ساله که همان جوان موتورسوار بود با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، در اختیار اداره 10پلیس آگاهی قرار گرفت و لو داد که همدستش جوان 19 ساله‌ای به نام منصور بوده که پس از قتل گریخته و اطلاعی از وی در دست ندارد.


حامد به تیم پلیسی گفت: سوار بر موتور بودم که منصور را دیدم. او در مراسم جشن تولد مست کرده بود و خواست سوارش کنم تا هوایی بخورد و از آن حالت خارج شود من و او در حال گردش بودیم که منصور و مقتول با هم چشم تو چشم شدند و بعد این حادثه در دومین سری ملاقاتمان در خیابان عجب‌گل رخ داد.


کارآگاهان که قاتل را شناسایی کرده بودند پی بردند که وی بچه طلاق بوده، با مادربزرگش زندگی می‌کرده و در زمینه فروش افیون و مشروبات الکلی فعالیت دارد.


وقتی مشخص شد که منصور پس از جنایت، تهران را ترک کرده است کارآگاهان پی بردند ابتدا به شمال و سپس به شرق کشور رفته است. رصد پلیسی ادامه داشت تا اینکه تیم کارآگاهان پی برد منصور پس ازحضور کوتاهی در تهران به جنوب کشور و شهر دزفول رفته است.


همین کافی بود تا اقدامات اطلاعاتی صورت گیرد و قاتل فراری در یک باغ حاشیه دزفول ردیابی شود.


کارآگاهان تهران بلافاصله به دزفول اعزام شدند و ساعت یک بامداد 14 اردیبهشت ماه منصور را در باغ غافلگیر و دستگیر کردند. منصور که باور نداشت درخواب به دام پلیس بیفتد چاره‌ای جز اعتراف ندید و ابراز پشیمانی کرد.

 

 اخبار  حوادث  -  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------