جنایت در سعادت آباد پس از پایکوبی در عروسی/ قتل شوهر مقابل چشمان همسرش+تصاویر



علت جنایتی که پس از شب عروسی در منطقه سعادت آباد رخ داد ، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 05:45 بیست و پنجم اردبیهشت ماه و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره جنایت در منطقه سعادت آباد – میدان بهرود به کلانتری 163 ولنجک اعلام شد .

پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با حضور تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی و انجام بررسی های اولیه مشخص که مقتول به علت ورود جسم تیز به ناحیه چپ سینه و جراحت شدید به ناحیه حیاتی بدن ( قلب ) فوت نموده است .

 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


اظهارات همسر مقتول :
همسر مقتول که طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 کشته شدن همسرش بنام کاظم . الف ( 50 ساله ) را به پلیس اطلاع داده بود ، پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی ضمن معرفی پسرعمه ی همسرش بنام "محمدهادی . م" ( 48 ساله ) بعنوان عامل جنایت به کارآگاهان گفت : "پسرعمه همسرم (محمدهادی ) از حدود 10 شب قبل از جنایت بعنوان میهمان به خانه ما آمده بود . شب دهم ( 24/02/1395 ) محمدهادی بهمراه ما به مراسم عروسی یکی از بستگان آمد .

 

در ساعت 23:00 و با پایان مراسم جشن عروسی ، هر سه نفرمان مجددا به خانه بازگشتیم ؛ من و مادرم جهت استراحت به یکی از اتاق ها و محمدهادی نیز بهمراه همسرم به اتاقی دیگر رفتند . حدودا ساعت 05:30 ، با شنیدن صدای درگیری !! بیدار شده و به سمت اتاقی که همسرم بهمراه محمدهادی در آنجا خوابیده بودند ، رفتم ؛ پس از باز کردن درب اتاق ، ناگهان محمدهای را بر روی سینه همسرم مشاهده کرده که دستانش را بر روی دهان همسرم قرار داشت !! ؛ از شدت ترس شروع به جیغ کشیدن کردم که محمدهادی با اسلحه کمری و چاقوی خون آلود به سمت من حمله ور شد و مرا مجبور به سکوت کرد ؛ وی پس از سرقت تمامی طلا و جواهرات داخل دستانم و همچنین سایر طلاجات و وجوه نقد داخل خانه به سرعت از خانه خارج شد ؛ پس از رفتن وی به سرعت خودم را به بالای سر همسرم رساندم اما او دیگر زنده نبود".

تحقیقات پلیسی :
با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان با شناسایی اعضای خانواده مقتول به تحقیق از آنها پرداختند ؛ همچنین همزمان با انجام تحقیقات از خانواده ی متهم ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اقدام به ارائه مشاوره به اعضای خانواده متهم جهت همکاری آنها با پلیس کردند ؛ سرانجام سوم خرداد ماه، متهم با مراجعه به اداره دهم دهم خودش را بعنوان قاتل معرفی کرد .

 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

 
اعترافات اولیه متهم :
متهم در اعترافات اولیه با انکار همراه داشتن هرگونه اسلحه کمری ، با طرح ادعای مصرف قرص های روانگردان در شب جنایت ، به کارآگاهان گفت : " با معرفی مقتول در یک شرکت خصوصی مشغول بکار شده و در آنجا کار می کردم اما پس از گذشت تنها چند روز ، مدیر شرکت با من تسویه حساب کرد و من مجددا بیکار شدم ؛ به اصرار مقتول ، چند روزی در منزل ایشان بودم تا اینکه روز جمعه مقتول و همسرش به عروسی دعوت شدند ؛ پیش از رفتن به عروسی ، برای تهیه شربت و قرص متادون به مطب پزشک رفته بودم اما مطب بسته بود ؛ پس از خارج شدن از مطب ، چند فروشنده مواد با مشاهده حالت پریشان من ، به من پیشنهاد مصرف مواد کردند اما به آنها گفتم که در حال ترک هستم به همین دلیل آنها یک قرص [ روانگردان ] به من دادند ؛ پس از بازگشت از عروسی ، اقدام به خوردن قرص کرده و پس از مدت کوتاهی ، دیگر نمی دانم که چگونه اقدام به ارتکاب جنایت و سرقت کردم !! " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " تحقیقات جهت بررسی صحت اظهارات متهم در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد " .

سرهنگ حمید مکرم در پایان این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن انگیزه اصلی جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .
 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------