کارگر بیکار در تلگرام مهندس معمار شد



روز‌های پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از مردی که همسرش را در لاین و تلگرام به دام انداخته و با فریبکاری از او پول و طلا گرفته بود، شکایت کرد.

 به  گزارش  جام جم  ؛مرد میانسال به افسر بازجو گفت: زمانی که همسرم 14 ساله بود، با هم ازدواج کردیم و ثمره زندگی‌مان سه فرزند است. ما در شهر گرگان زندگی می‌کنیم. با توجه به این که 22 سال از او بزرگ‌تر بودم اختلاف آنچنانی با هم نداشتیم. اما از سه ماه پیش که همسرم با پیشنهاد دوستانش عضو لاین و تلگرام شد، مشکلات زندگی مان شروع شد .

وی اضافه کرد: همسرم دیگر علاقه‌ای به من نشان نمی‌داد و حتی به فرزندانمان کمتر رسیدگی می‌کرد. تمام وقتش در تلگرام و لاین می‌گذشت و مدام از جدایی حرف می‌زد . او به عناوین مختلف از من پول می‌گرفت. حتی این اواخر مدعی بود طلاهایش را گم کرده است . این گفته‌های دروغین همسرم باعث شد به رفتارش شک کنم. یک روز اتفاقی گوشی تلفن همراهش را که در خانه جا مانده بود، بررسی کرده و متوجه دوستی پنهانی‌اش با مردی در مشهد شدم.

وی ادامه داد: زمانی که همسرم بازگشت، موضوع را به او گفتم که خواست با دروغگویی، خود را تبرئه کند اما نتوانست. بناچار گفت که اشتباه کرده و با دستان خودش در حال نابودی زندگی‌مان است. در گفت‌وگو با همسرم متوجه شدم او با مردی در گروهی در تلگرام دوست شده و این مرد او را فریب داده است.

با توجه به اظهارات این مرد، ماموران فتا به تحقیق از زن جوان پرداختند که وی در اظهاراتش گفت: با تحریک دوستانم در لاین و تلگرام با مردی آشنا شدم. این مرد می‌گفت که مهندس معمار است و وضع مالی خوبی دارد. او آنچنان مرا شیفته خود کرده بود که باورم شده بود گفته‌هایش صحت دارد و قصد ازدواج با مرا دارد. او به عناوین مختلف فریبم داده و از من پول می‌گرفت. تاکنون ده میلیون تومان از من گرفته است. مدام از من می‌خواست از همسرم جدا شوم اما همسرم مرا طلاق نمی‌داد. تصمیم گرفته بودم از خانه فرار کنم و نزد دوست اینترنتی‌ام در مشهد بروم که ماجرا فاش شد .

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: همزمان با جمع‌بندی اطلاعات، ماموران جست‌و‌جوی خود را برای یافتن این مرد آغاز و او را چند روز پیش در خانه‌اش در یکی از محله‌های مشهد دستگیر کردند. با تحقیق از متهم مشخص شد او پولدار و مهندس معمار نبوده و کارگر ساختمانی است و مدت‌هاست بیکار است. او با فریب زن جوان در تلگرام و لاین و قرار دادن عکس دیگران به جای خود، اعتماد زن جوان را جلب کرده و در ادامه دوستی‌اش با اطلاع از اختلاف سنی زیاد او و شوهرش و سوءاستفاده از این موضوع، از وی اخاذی کرده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------